Vraag

ik wil allen maar over sex praten is dat raar

  • 22 January 2020
  • 6 reacties
  • 227 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een jonge van 16 jaar oud en ik ben niet echt verslaafd maar ik vind het heel geil als ik met meisjes of jongens over naaktfotos dickpic enz praat is dat raar ?


6 reacties

Heyo,

Is dat raar? Nee is het irritant? Ja.

Dat je geïnteresseerd bent in seks, of dickpics en dat je dat opgewonden maakt is normaal, maar niet iedereen wilt de hele tijd praten over seks of pics. Beter hou je dat bij je vrienden groep. En/ of bij mensen die daar ook interesse in hebben.

See ya!

Spookyzx.

ik denk niet dat het heel raar is want ik heb het namelijk ook

Hoi

 

Zoals Spookyzx en Klikse zeiden, is het niet ongewoon om regelmatig aan seksueel getinte dingen te denken. Enkel zou het eentonig kunnen overkomen om enkel over intimiteit en dergelijke te praten. Probeer met andere woorden mee te gaan in verschillende gespreksonderwerpen, zodat je interesses buiten seks niet links laat liggen. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

Het is heus niet raar met mij mag je erover praten maar voor anderen kan het irritant zijn

Hey Martijn,

Natuurlijk is dit niet raar, je bent een puber en zit in de fase dat je daar heel geïnteresseerd in bent enzo, Maar je moet er wel voor zorgen dat anderen mensen er geen last van krijgen. Niet iedereen wil naakt foto's sturen. Val er geen mensen mee lastig die het niet willen. Je kan ook altijd nog plaatjes opzoeken op internet :)

Mvg,

Wietse_

Badge

Dankje wel voor jullie tips 

Maar ik dwing nooit iemand om naaktfotos te sturen laat dat FF duidelijk zijn😂

Reageer