Vraag

Ik weet niet wat ik moet doen

  • 27 November 2018
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik Ben 13 2/3 en Ben een paar weken geleden er achter gekomen dat ik gay ben. Ik ben nu op een jongen uit Mn team en vind hem heel leuk en aardig enz en ik kan niet stoppen om aan hem te denken ik weet niet of hij op jongens valt we zijn ook nog best jong dus ik weet niet of ik het moet vertellen ik heb het nu een paar mensen vertelt die ik vertrouw (onder andere een andere jongen uit Mn team) iedereen heeft vanaf nu positief gereageerd maar ik weet niet wat hij zal doen. Wat moet ik doen

1 reactie

Beste Annooniem,

Van iedereen die op jou had kunnen reageren na een maand of nog wel meer ben ik diegene die reageert ik heb je wel wat tips te bieden.

ik heb onlangs hetzelfde gehad.
Ik heb hem gezegd wat ik voor hem voelde en zei dat ik hoop dat dat wederzijds is. Ik wist bijna zeker dat het niks zou worden maar toch probeerde ik het. Zijn antwoord was zoals ik al dacht dat het zou worden: nee ik val ten eerste niet op jongens en als dat wel zo zou zijn hoef ik ook niks met jou.
maar zorg er dan voor dat je probeert de vriendschap nog wel een soort van te behouden.

Ik moet er trouwens nog bovenop komen en een nieuwe zeer leuke jongen zoeken waarvan ik niet weet hoe.

hopelijk heb je hier wat aan gehad

Reageer