Ik weet niet waar mijn vagina zit...

  • 12 December 2012
  • 11 reacties
  • 3296 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

sinds korte tijd kijk ik naar mijn vagina in de spiegel enzo..
maar ik kan mijn vagina niet vinden, ik trek mijn schaamlippen helemaal naar buiten 
En dan zie ik een bolletje meer niet...
Ik vind dit erg lastig ik zit hier al een lange tijd mee...




help me aub!

xx verliefd99

11 reacties

dat bolletje is je vagina
vlak eronder ligt het
:oOwh! Dankje 
det bolletje is je clitoris, als je daar lange tijd overheen wrijft, kom je klaar, net als tijdens de seks.
daaronder zit een heel klein bijna onzichtbaar gaatje, je plasgaatje, en daaronder zit een groter gaatje, je vagina.
daaronder zit weer je anus, maar dat moet je wel weten ;)

kijk anders even op Google afbeeldingen naar vagina ofzo
Ahaa! Ik heb hem zojuist vandaag gevonden 




xo verliefd99
haha, okee 🙂
oppassen dat je niet perongeluk in je porien vingert
dat bolletje is je vagina
vlak eronder ligt het


dat bolletje is je clitoris. En eronder ligt je vagina
Badge

oppassen dat je niet perongeluk in je porien vingert

Wat zijn en hoe kan je in je poriën vingeren

Hey, 

Vgm is in je poriën vingeren niet een ding. Zoiets bestaat niet.

X

Je vagina bestaat uit meerdere delen, het bolletje zoals je zegt is je clitoris en ook van de vagina het meest gevoelige stukje huid meestal ook altijd bij meiden het meest geliefd om klaar te komen.

Onder je clitoris zit een minuscuul gaatje wat dient om te plassen en niet meer.

Daaronder vind je je labia wat velen schaamlippen noemt wat losse huid maar onderaan de labia vind je een opening dat is je vaginale opening die dienst gaat doen voor seksuele activiteit, in je vagina zit de baarmoeder,eierstokken maar schrik niet want deze zitten zo dat bij penetreren om het even met wat je het niet kan beschadigen let op want ieder meisje heeft 1 malig een vliesje in de vagina wat het maagdenvlies genoemd wordt scheurt dit verlies je je maagdelijkheid.

Onder de vagina vind je je kont met je aars en weet dit is op zich best ook vingerbaar echter niet iedereen vind het aangenaam om te voelen 

Poriën vingeren?

Maar dat zijn toch die kleine gaatjes gewoon in je huid voor het zweten?

 

Aangepast door De Kindertelefoon in verband met regel 2 

Reageer