Vraag

ik vind het leuk en geil om te snappen en nudes te sturen

  • 24 February 2020
  • 9 reacties
  • 8182 Bekeken

Badge

Hoi ik ben Martijn (niet echte naam ) maar is dit raar dat ik vaak op omegle ben en dan ga ik eerst niet naakt maar als hij/zij naakt zijn ga ik ook en ik snap met veel vrieden en daar sturen we gwn dickpics naar elkaar of kut/borsten foto's is dit raar ja of nee?


9 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Je bent niet de eerste die dat doet

Badge

Jij dus ook nou fijn dat iemand San reageerd

 

Hi Martijnaap19 2.1,

 

dat doen best veel jongens. Van meisjes weet ik het niet, want ik ging op omegle alleen voor andere jongens, maar ik  weet wel dat ik niet zo veel meisjes moest weg klikken :joy: , waarschijnlijk omdat er gewoon minder waren dan jongens en van die ouwe, die jonge jongens leuk vinden. Die ouwe gingen we ook weg klikken.

Ik was toen 14 ofzo en deed ook dingen voor de cam en snap enzo, maar iedereen ging onze (twin en mijn) foto's doorsturen en ook onze snap doorgeven en toen kregen we van allemaal jongens die we helemaal niet kenden.

Het liep een beetje uit de hand en toen zijn we ermee gestopt.

Sommige gesprekken waren wel leuk enzo en soms met happy end, zeg maar.

We zijn er nu al een paar jaar niet meer op geweest en we hadden nooit met iemand echt afgesproken. Dat vonden we veel te link, omdat je niet weet met wie je praat soms.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 4
Badge +3

Nou ik ken genoeg mensen die op Omegle gaan om af te trekken. Of ik het doe?? Nee. Nee ik houd daar niet van. Maar er zijn vast wel meisjes die het ook doen, het punt met meisjes is dat we daar niet over praten

Nee, ik stuur ook naaktfoto’s naar bepaalde mensen dusja

Badge

Ja ik stuur gwn als iemand het vraagt en zij/hij stuurt het ook dan gaan we gwn fappen enz

Ik ook 

Reputatie 5
Badge +5

Er zijn wel eens oudere mannen op me klaargekomen haha

Badge

Ik il hier met meiden chatten maar je mag niks van gegevens wisselen hoe moet je dan geilen met een meisje

Reageer