Vraag

ik val op jongere meiden

• 3 november 2016
  • 6 reacties
  • 282 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoi jongens en meiden, ik ben nu 14 en ik merk dat ik niet echt verliefd kan worden of ben het gewoon nog nooit geweest, ik heb het probleem dat ik nog al zit met het perfecte charisma van die net niet puber meisjes, die schattig zijn, ik doe altijd heel erg mijn best om het hen naar hun zin te maken (ook ten koste van anderen) en ik voel me daartoe in zekere zin tot aangetrokken, vooral het beschermende gedeelte.
Nou vind ik wel oudere meiden er een stuk heter uit zien qua lichaam, maar die zeiken altijd zo, en ik hoop dat ik geen pedo ben ofzo want die meisjes hebben volgens mij 0 zin in seks...;)

6 reacties

ze zijn 12 btw niet 6 ofzo
Je bent geen pedofiel als je allebei minderjarig bent. Je bent ook nog veranderen van gedachte als je ouder wordt,
Greets!
Hoi!

Je bent geen pedofiel, dat ben je pas wanneer je die meisjes dingen laat doen die je niet wilt en dat doe je niet. Nu lijkt er een verschil te zijn tussen 12 en 14 jaar, maar als je je dan inbeeld dat je een vriendin hebt wanneer je 25 bent, is zij 23 en dat leeftijdsverschil valt helemaal niet op. Iedereen valt op een ander type van mensen en daar moet je je echt geen zorgen over maken, je zit in je puberteit en dat wil zeggen dat je smaak ook nog kan veranderen en dat je binnen een maand een helemaal ander type meisje leuk vindt.

Groetjes
x
het enige wat ik hier kan zeggen is; No Problemo whatsoever
mooi dan zo
Het is geen probleem want jij bent pas 14 en het kan pas een probleem worden als je 20 bent en kijkt nogsteeds veel naar jongere meisjes van rond de 10/12 (op een sexuele manier dan he)

Maak je er niet te druk over

Groetjes van Derp

Reageer