Skip to main content
Hallo. Ik ben bijna 15 jaar oud, en ik val op jonge kinderen, denk bijvoorbeeld aan 4-10 jaar. Ik heb dit nog nooit tegen m'n ouders verteld of tegen iemand anders. Mijn vraag is: Hoe moet ik hier mee omgaan? Wanneer ik over straat loop en ik zie een jongetje die ik wel aantrekkelijk vind kan ik er niks aan doen. Hopelijk kunnen jullie me goed advies geven.
Hoi

In dit topic schrijft de gebruiker M en Ms in een reactie het volgende: 'Er is trouwens ook een verschil tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Pedofilie is meer alleen houden van en er verder niks mee doen en pedoseksualiteit is ook echt seks willen hebben met. Dat laatste is strafbaar, het eerste niet.'

Dat vond ik een goede verwoording, dus die heb ik hier even gequote. Ook gaf hij dit linkje naar een artikel. Misschien helpt het jou om dat door te lezen.

Er was nog een ander topic gewijd aan dit onderwerp, maar dat heb ik niet terug kunnen vinden. Misschien vind jij het wel.

Als je wilt, kan je hier met de huisarts over praten. Er hoeft niet per se iets mis te zijn met jou, maar misschien vind je een gesprek met de huisarts minder ongemakkelijk dan een gesprek met je ouders. Je kan eventueel het artikel van het linkje laten lezen aan je ouders, zodat ze je beter begrijpen.

Groetjes

Kenshin

Reageer