Ik val op iemand 4 jaar jonger dan ik, wat moet ik doen?

  • 1 April 2018
  • 7 reacties
  • 312 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zoals ik al zei val ik op iemand die 4 jaar jonger is dan dat ik ben(ik ben 17 jaar oud). is dit slecht?

7 reacties

Hi handdoekjongen,

je bent niet gelijk slecht als je op iemand valt die 4 jaar jonger is dan jij bent.
Het ligt er ook wel aan hoe volwassen die ander is en wat jij/jullie van plan zijn te doen met elkaar.

Weet die ander dat je op hem of haar valt?

Is het een jongen of een meisje die je leuk vind?

Ik ben een jongen van 15 en heb een vriendje van 16, dus ik vind het niet raar als je een andere jongen leuk vind hoor.

Groetjes,
M&M's
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

@ M en Ms
Op het moment zijn we niet veel van plan met elkaar, we vinden elkaar gewoon leuk en gaven het ook toe.
Ja zei vind mij leuk, dat zei ze tegen me.
Het is een meisje.
Hi handdoekjongen,

Ik zou zeggen, als jullie het leuk met elkaar hebben, kunnen jullie gewoon leuke dingen doen in jullie vrije tijd en dan verder kijken hoe het gaat.

Het is sws niet strafbaar om met iemand die wat jonger dan jou is om te gaan. Het kan wel anders worden als jij strakjes 18 bent en zij dan 14, want volgens mij is het als 18 jarige strafbaar om seks te hebben met een minderjarige, maar dat moet je dan nog maar eens navragen of opzoeken. Het hangt er natuurlijk ook vanaf of haar ouders er iets op tegen zouden hebben en vanzelfsprekend moet zij het tegen die tijd natuurlijk ook willen doen.

Voor nu, veel plezier met elkaar.
Hebben jullie al soort van officieel verkering of doe je daar niet aan en gaan jullie gewoon leuk met elkaar om?

Groetjes,
M&M’s
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

@M en Ms
We hebben nog niks officieels, we willen eerst kijken hoe alles verloopt.
"is dit slecht?"
Ehh...
Het is niet echt gebruikelijk, maar echt slecht is het ook weer niet.
Het probleem is juist de grote verschillen in lichamelijke en geestelijke ontwikkeling tussen jullie beiden die (kunnen) leiden tot verschillen in wensen en verwachtingen/

Reageer