Vraag

ik snap mijn vagina niet waar moet de penis in

  • 23 November 2020
  • 5 reacties
  • 13088 Bekeken

Badge

Ik snap

me vagina echt niet ik heb het op gezoch en je moet zeg maar soort 2 flappjes hebben met een gat maar dat heb ik nieten als je seks gaat hebben waar moet de penis in ?


5 reacties

Eigenlijk zijn er 4 ‘flapjes’. De buitenste schaamlippen en de binnenste schaamlippen. Daar tussenin liggen de vagina en het plasgaatje. Neem eens de tijd om dit goed te ontdekken. Ga eens met een spiegel kijken, vouw alles een beetje uit elkaar en kijk eens wat je allemaal ziet. 

Ik denk dat Sense.info je ook erg kan helpen.

 

Groetjess

Reputatie 3
Badge +4

Maar dat is toch vies en smerig?

Ik heb geleerd dat mannen vies en smerig zijn en dat je daar beter geen contact mee kan hebben, vooral niet seksueel.

Reputatie 2
Badge

Maar dat is toch vies en smerig?

Ik heb geleerd dat mannen vies en smerig zijn en dat je daar beter geen contact mee kan hebben, vooral niet seksueel.


Van wie heb je dat nou weer gehoord? Dat is een fabeltje dat ouders vertellen als ze niet willen dat je seksueel actief wordt.

Reputatie 6
Badge +7

Maar dat is toch vies en smerig?

Ik heb geleerd dat mannen vies en smerig zijn en dat je daar beter geen contact mee kan hebben, vooral niet seksueel.

Natuurlijk!

Sex is ook vreselijk vies en raar en ranzig.  Moet je maar eens neutraal opschrijven wat er gebeurt en welke lichaamsdelen er allemaal rare dingen doen en raar lichaamsvocht uitwisselen.  
Het is echt te vies voor woorden!

 

Reputatie 2
Badge +2

hi,

Je moet eens met je vinger helemaal achter in je bilspleet gaan, daar voel je je poepgaatje, als je iets omhoog gaat voel je je schaamhaar dan voel je weer een gaatje en daar is je seksgaatje. 

Reageer