Ik mis het erg, hebben jullie een idee om het op te lossen?

• 12 december 2016
  • 3 reacties
  • 291 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal, ben ik weer,

Nouja, laat ik bij het begin beginnen:
Zoals jullie (sommige van jullie) misschien weten had ik een vriendin, dat is weet niet hoe lang geleden verkeerd gelopen en het is uit, maar ik mis iets, zal het "proberen" op een normale en begrijpelijke manier uit te leggen:

Toen ik nog een vriendin had (zal haar even Iris noemen) voelde ik me veel vrolijker en was het altijd als ik bij haar was wel gezellig, altijd als ik bij haar was sliepen we in 1 bed en hadden vaak veel lol, en ook vaak wel seks moet ik eerlijk zeggen, en altijd als ik naast haar lag was het warm en sliep ik goed en was ik vrolijk (meestal)
Maar sinds het uit is, snij ik mezelf (daarvoor ook al, maar sinds dat het uit was erger) en ben ik vaak "droevig" en hang ik vaak op het randje van huilen...... en ik mis ook soms, dat wanneer ik bij haar was, ik naast haar in 1 bed lag en het altijd lekker warm was... dat heb ik al een poosje...
Maar hier komt het punt: we hadden vaak seks dus, maar dat begin ik ook erg te missen, en weet niet hoe ik dat kan oplossen? Ik wil opzich wel weer opnieuw een "relatie" met haar... maar zij weet het nog niet?
Hebben jullie misschien een idee hoe ik dit van hierboven kan oplossen? En dan vooral de erg grote behoefte aan seks?? (Het klinkt raar maar ik mis t wel erg....)
Voor als je je afvraagt van: hoe oud is hij dan? Ik ben 13....

Groetjes Derp

3 reacties

Dat had ik ook en toen vroeg ik haar weer en legde ik alles uit
En toen was het beter en ze begreep me. Als dat niet zo is moet je der nie terug nemen da is ze nie waard zoek iemand anders
1) voor alleen seks moet Je nooit iemand (terug) nemen
2) Fijn dat je erachter bent gekomen hoe het voelt als je geen relatie hebt in de puberteit
3) Wtf is er gebeurd met het kind Enzo
4) seks op je 13e is uberhaubt niet handig maar ja volgens mij ben je een beetje verslaafd onderand (Grapje maar hoor;)
5) k zou zeggen zoek is iemand anders want deze relatie komt denk ik nooit meer helemaal goed

Reageer