Vraag

Ik masturbeer maar heb een gevoelige eikel

  • 12 May 2019
  • 7 reacties
  • 800 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik mastrubeer maar heb een gevoelige eikel ik ben 12 jaar kan iemand mij helpen?

7 reacties

Je zou kunnen proberen minder vaak te masturberen, of als je het doet minder hard. Je moet zelf proberen uitzoeken wat goed voelt voor jou en wat jij graag hebt.
Smeer je eikel in met vaseline.
hierdoor word hij minder ruw en minder gevoelig.
Bedankt voor de tips! Maar minder vaak aftrekken zou ik echt niet kunnen
Badge +1
Hey

Je moet vaker gaan aftrekken en dieper gaan.
eerst doet het pijn na een tijdje voel je niks meer.

groetjes
Dieper gaan?
Dieper gaan?
Er zijn erg veel manieren om er vanaf te komen.
zekf heb ik op mijn instagram jesperhelptjou meer mensen die hier last van hebben.
ook heb ik mensen die er last van hadden en nu niet meer.
je kan altijd komen met vragen!
In feite kun je prima masturberen met een gevoelige eikel, maar idd het kan lastig zijn. Ik had eerst ook een gevoelige eikel en iedere kleinste aanraking voelde al bijzonder onplezierig.
Een overgevoelige eikel komt omdat deze vrijwel altijd bedekt is geweest met de voorhuid. Je lost dat op door de eikel te ontbloten en dan zo rond te lopen. Door de bewegingen en wrijving met je onderbroek ontstaat er een soort flinterdun eeltlaagje waardoor de overgevoeligheid snel weg is. In het begin is het misschien nog iets te gevoelig om zo rond te lopen, doe het dan eerst 's-nachts voordat je gaat slapen je velletje naar achteren. Tijdens je slaap merk je er verder niet veel van. Na een nacht of 2 is de overgevoeligheid al een stuk minder en doe je het ook overdag, Binnen 2 weken ben je er helemaal vanaf.Succes .

Reageer