Vraag

Ik kom te snel klaar is dat normaal ?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo
Ik ben een meisje van 16 jaar en af en toe mastrubeer ik maar is het normaal dat ik te snel klaarkom ik kom altijd klaar voordat ik begin ik vind het heel vreemd en ben daar heel onzeker over help me aub

11 reacties

dat heb ik ook, echt irritant.
Ja he !
Mijn vriendin komt meestal heel lastig klaar! Dus bij iedereen is het anders.
Maar voordat je begint? Dus zonder dat je nog iets hebt aangeraakt kom je al klaar? Ben je dan zo opgewonden?
Neen najah na paar seconden bedoel na dat ik begin en na paar seconden is het al gedaan
Zou je het niet op kunnen rekken door even op te houden voordat je je hoogtpunt bereikt om even later het te hervatten en dat enkele keren te herhalen?
Ja dat doe ik ook soms maar het ik kom toch te snel klaar en ik maak mij daar altijd meer en meer zorgen om want later voor mijn partner gaat het ook niet fijn zijn natuurlijk
Nouja, het is voor diegene dan wel wat makkelijker om jou te plezieren, maar het zou inderdaad wel een beetje onhandig zijn als je daarna uitgeteld zou zijn.
Is dat ook het geval, of waarom maak jij je er zorgen over?
Ik maak mij zorgen dat het later complicaties met dit meebrengt
Dat snap ik niet helemaal.
Welke complicaties moet ik bij dit geval voorstellen, want er schiet mij niets te binnen.
Dat weet ik ook niet maar het gaat gewoon rond in mijn hoofd dat er later iets kan gebeuren bv tussen mijn vriend en of ik later wel kinderen kan krijkgen ik weet het klinkt stom maar ik kan er niets aandoen
Nouja, je parten zou jou in ieder geval klaar kunnen later komen, wat wel mooi is.
Daarnaast denk ik niet dat het invloed zal hebben wanneer je nageslacht wilt hebben.
Desnoods laat je dat destijds checken, nu hoef je je daar absoluut nog geen zorgen over te maken.

Reageer