Vraag

Ik heb seks met mijn broer gehad

  • 15 May 2019
  • 9 reacties
  • 13983 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID - MIJN BROER IS HETERO EN IK HOMO ALLEEN WE WOUDEN EXPERIMENTEREN

Oke. Dus ik kwam op mijn broer zijn kamer. Hij zei dat hij nog nooit seks met een meisje heeft gehad. Ik zei dat ik nog nooit een penis in mijn reet heb gehad. (Ik ben namelijk homosexueel) Mijn broer vroeg of hij misschien op mij kon oefenen. Ik zei klakkeloos JA! Ik wou graag weten hoe het voelt om sperma in mijn binnenkant te hebben en hoe het voelt om een penis in mijn reet te hebben.

Dus we hadden seks en ik heb er eigenlijk best wel veel spijt van. Mijn broer volgens mij ook. Wat moeten we doen?

9 reacties

Ik raad je aan om dit niet nog een keer te doen. Het is incest en dat is niet echt normaal. Ik hoop wel dat het een goede evaring was maar ik raad je echt niet aan om dit nog een keer te doen

Groeten
Lucas
Dit komt vaker voor, 9/10 keer brengt dit slechte seks ervaringen op. Je kunt het er met je broer over hebben. Of t gewoon voor je houden.
Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Fijn dat jullie reageren. 
Let er wel op dat informatie juist is. @David-Anoniem: jouw informatie klopt niet. Neven en nichten kunnen wel met elkaar trouwen. Broers en zussen kunnen dat niet. Er kan een uitzondering hierop worden gemaakt wanneer het gaat om broers of zussen door adoptie of erkenning. 
 

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Badge

hey,
Zeker nooit meer doen, hoop wel dat je een goede ervaring hebt gehad, maar het is INCEST en stop er meteen mee.

Reputatie 1
Badge +1

@L.Anoniemm  het is geen incest want het zijn twee kinderen

Badge

Hoi,

Fijn dat jullie reageren. 
Let er wel op dat informatie juist is. @David-Anoniem: jouw informatie klopt niet. Neven en nichten kunnen wel met elkaar trouwen. Broers en zussen kunnen dat niet. Er kan een uitzondering hierop worden gemaakt wanneer het gaat om broers of zussen door adoptie of erkenning. 
 

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Nou dit kan tegenwoordig wel. Ik en mijn zus hebben ervoor gekozen om volgend jaar een bruiloft in de herfst te houden. We houden zielsveel van elkaar. Het is eigenlijk helemaal niet zo gek! En de seks is goed!

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug @David-Anoniem 

In NL mogen alleen adoptie broers of zussen met elkaar trouwen.

bron:https://www.rijksoverheid.nl/wetten-en-regelingen/productbeschrijvingen/toestemming-om-te-trouwen-met-geadopteerde-broer-of-zus-huwelijksdispensatie

Badge

Als je het een fijne ervaring vond dan waarom zou je het niet nog een keer doen. Het is steeds normaler en je kan zelfs trouwen met je broer.

Reputatie 2
Badge +2

Zeg hem day je er spijt van hebt en het niet nog eens wil doen. Doe vervolgens voor altijd alsof het nooit is gebeurt.

Reageer