Vraag

ik heb onveilige seks gehad

  • 11 July 2019
  • 8 reacties
  • 721 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb onveilige seks gehad met mijn vriend en hij spoot er half in en half eruit, alleen het probleem is is dat ik 14 ben..
ik weet dus niet of ik zwanger kan worden door hem en ik ben al een paar maanden niet ongesteld geweest..
ik kan geen zwangerschapstest doen want ik wil niet dat mijn ouders dit weten en de huisarts is te ver weg en ik weet niet precies waar die is...
heeft iemand een tip voor mij?

8 reacties

Hey,
Er is inderdaad een kans dat je zwanger bent. Je kan ook gewoon in de winkel een zwangerschapstest kopen.
Als de uitkomst negatief is kan je de rest gewoon wegdoen/verstoppen.
Als de uitkomst positief is moet je er wel met je ouders over gaan praten. Als je dat niet doet, krijg je later sowieso spijt. Je ouders zouden er toch achterkomen doordat je buik groeit. Je kan niet je hele zwangerschap een abortus doen, dus je moet er wel optijd bij zijn.
Echt zo'n test halen!
Xx
Hey,

Ik zou nu de morning afterpil kopen. Noujah je kunt hem nu niet meer kopen of de winkels zijn nog bij jou open. En anders doe het morgen ochtend! Dat is de beste tip die ik heb en ik zou ook meteen een zwangerschaps test kopen. Want ik denk niet dat je op je 14de zwanger wilt worden. En dan komen je ouders er minder snel achter dan dat je daarna zit van shit waarom heb ik het nu niet gekocht omdat je dan zwanger bent. Dat is natuurlijk niet zeker maar alsnog.

Succes!

Groetjes,
Lise
Hey,

Ik zou nu de morning afterpil kopen. Noujah je kunt hem nu niet meer kopen of de winkels zijn nog bij jou open. En anders doe het morgen ochtend! Dat is de beste tip die ik heb en ik zou ook meteen een zwangerschaps test kopen. Want ik denk niet dat je op je 14de zwanger wilt worden. En dan komen je ouders er minder snel achter dan dat je daarna zit van shit waarom heb ik het nu niet gekocht omdat je dan zwanger bent. Dat is natuurlijk niet zeker maar alsnog.

Succes!

Groetjes,
Lise

Het probleem is T is al 3 dagen geleden... ik wist me geen advies maar hij spoot ervooral uit..
Reputatie 5
Badge +3
Morgen naar een drogisterij test halen (kan zelfs geloof ik bij de action!)
Hey,

O.. Dan is het wel wat lastiger, want dan kun je de morningafterpil niet halen. Dus ik zal dan wel een zwangerschapstest halen! Want als je wel zwanger bent dan kan de docter mischien nog een pil geven ofzo, als je het niet wilt houden. Want als je abortes pleegt word he twel meteen eeen stuk lastiger omdat je dan wel echt een grote keuze maakt en ik heb wel eens verhalen gelezen dat meiden er echt trouma's aan overhouden.

Groetjes,
Lise
Ik sluit mij hier grotendeels bij de rest aan.
Slechts een zwangerschapstest zal je een concreet antwoord kunnen geven.
Mocht die positief zijn, dan raad ik jou aan om het embryo te laten verwijderen met een van de beschikbare opties.
Dat is beter dan het alternatief, zeker op jouw leeftijd.
Zoals de rest al zei een zwangerschapstest halen en dan maar gewoon afwachten....


Veel sterkte xx
Hey,

Heb je al een zwangerschapstest gekocht of weet je al of je zwanger bent?

Groetjes,
Lise

Reageer