ik heb mijn zus mijn beste vriend zien neuken

• 9 juni 2021
  • 7 reacties
  • 1043 Bekeken

Badge

hoi allemaal ik(14) ben vrij nieuw hier en moet even iets zeggen. laatst zat ik dus in mijn kamer te gamen en mijn beste vriend(15) was er ook. we zaten samen te gmijn mamen en van oeder moest ik ff wat boodschappen halen voor het eten. mijn vriend ging niet mee omdat hij zogenaamd een ‘gekneusde’ been had. dus ik ging alleen naar de winkel, ik was ongeveer 30 minuten weg zoals altijd. ik zette als gewoonlijk alles in de koelkast en ging naar boven. ik zag mijn vriend niet in mijn kamer dus ging ik verder met gamen met de gedachte dat hij op de wc zat. iets later hoorde ik kreun geleuden uit mijn zus haar kamer(16) komen. dus ik ging kijken want er aan de hand was. toen ik de deur open deed zag ik mijn vriend met mijn zus neuken ik was helemaal in shock. ik wil dit niet vertellen aan mijn ouders en zijn ouders maar is dat wel slim? ik heb hier antwoorden op nodig.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey,

Ik snap dat je in shock bent omdat je het gezien hebt. Mijn tip is heel simpel, vertel het gewoon aan je ouders en vertel erbij dat je ermee zit.

Als je er nog meer over wilt praten kan je altijd de Kindertelefoon bellen of chatten!

Telefoonnummer Kindertelefoon: 0800-0432

Groetjes van mij!

Robin Hood

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou het niet vertellen,  omdat het niet illegaal is en ook opzich niet zo erg is. Je zus moet toch zelf weeten wat ze met wie doet. Ik xou er over praten met je zus, of die vrind maar verder zou ik er niet mee bemoeien,  jij kan toch ook seks hebben met en vinden van je zus? Maar goed je moet het zelf weeten.

Reputatie 7
Badge +10

Ik snap dat je het niet heel chill vindt als je maat het met je zus doet maar dat is iets om het onder elkaar over te hebben. Het heeft geen enkele zin om dit aan zijn of jouw ouders te vertellen. En het zal je ook niet in dank worden afgenomen. Waarom zou je snitchen?

Reputatie 7
Badge +7

Heyy

Ik sluit me eigenlijk aan bij allebei de reacties boven mij.

Als dit je echt heel erg dwars zit kan je natuurlijk altijd met je ouders gaan praten over wat je hebt gezien want daar zijn je ouders voor, maar of het iets oplevert weet ik niet.Het is volgens mij niet illegaal wat je zus en vriend deden. Ze wouden het beide en het leeftijdsverschil is niet echt groot.

Je kan als je dat prettig vind even met je zus gaan praten over wat je hebt gezien of met je vriend. Het is natuurlijk niet leuk om zoiets te zien en al helemaal niet als het je zus en je vriend zijn..Je zou ook altijd met de kindertelefoon kunnen chatten of bellen als je dat prettig vind en als je daar je verhaal even kwijt wilt. Dat kan iedere dag tussen 11:00 en 21:00.

Groetjes van mij!

~NaamNietBekend

Reputatie 4
Badge +3

Als je het aan je ouders vertelt schendt je wel de privacy van je zus. Ik weet niet of zij het heel erg waardeert.

het is jammer voor jou dat jij er mee zit maar het vertellen is niet juist.

Als je zus of je vriend iets fout hebben gedaan waar je mee zit kun je dat natuurlijk vertellen. Maar hier is niets fout, en het zijn twee mensen met recht op hun eigen privéleven. 
Je hebt iets gezien dat privé was. Dat was niet de bedoeling, maar het betekent niet dat jij er iets mee ‘moet’.

Ik vind het zoiets als wanneer je je ouders hebt gezien, je weet wel. Dat vertel je ook niet aan je vrienden, opa, oma, ooms en tantes.  Jammer dat je er mee zit, what has been seen can not be unseen.   Het zal wel slijten, echt waar.

Ik denk dat volwassen worden ook betekent dat je het verschil herkent tussen iets dat je ouders moeten weten of iets dat privé is. 

Reputatie 2
Badge +1

Dat lijkt me een hele rare ervaring, ik zou het er met hun over hebben want dit is iets waar je niet zelf mee moet gaan zitten! Het kan dat je je bedrogen voelt of in shock, ik zou proberen je ouders erbuiten te laten als het kan, we hoeven er niet onnodig veel mensen bij te betrekken tenslotte. Wie weet was het gewoon heel impulsief van je zus en je vriend, of kenden ze elkaar al langer.

Sterkte met het oplossen hiervan man! Het komt goed, dat weet ik zeker! 

Badge

Hoi,

Ik snap dat je in "shock" bent maar ik zou het niet zeggen, laat ze gewoon doen en als je wil kan je het wel nog zeggen tegen je beste vriend dat je hun bezig hebt gezien, dan kan je kijken wat zen reactie is. 

Reageer