ik heb kleine "borsten" voor jongen

• 2 oktober 2017
  • 13 reacties
  • 1156 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hello,

Als we uit voetbal komen, gaan de jongens vaak aftrekken. Vaak wil niemand met mij omdat vinden ze heb ik kleine borsten vergeleken bij hun. Bij mij is dat roze rondje nog niet zo groot, en zijn ze ook niet ietsjes (geen vrouwetieten natuurlijk) dikker. K snap het, het ziet er wel geiler uit. Komt dat van zelf of???

Groetjes LOVEMYSIXPACK

13 reacties

Hoe bedoel je met vaak wil niemand met mij
Dus je bedoelt dat iedereen elkaar aftrekt na de voetbaltraining maar niemand wil jou aftrekken ivm je kleine "borsten"?? Misschien kan je je "borsten" trainen en worden ze dan wat groter/dikker als je begrijpt wat ik bedoel???
Ja idd. Thnx.
Reacties pls.
Maar ze gaan dus allemaal elkaar aftrekken??
Badge +1
Gaan ze elkaar aftrekken? Lol nognooit gezien wel tof haha ehh idk sporte fzo
Reputatie 7
Badge +14
Hi LoveMySixpack,

ik snap niet waarom de grootte van je tepels een reden zou zijn om niet met iemand af te trekken. Zelf vind ik kleine tepels bij jongens mooier dan van die grote, maar ok.

Ik zou me nog een klein beetje voor kunnen stellen dat ze miss liever iemand aftrekken met een grote piemel, dan met een kleine, maar dat zou mij ook niet uitmaken, zolang ik die jongen maar leuk vind maakt het mij niet uit hoe groot zijn piemel is en uiteindelijk ook niet hoe groot zijn tepels zijn.

Ik denk dat je tepels vanzelf wel wat groter worden, voor mezelf zit ik daar niet echt op te wachten. Ok, het moeten niet van die kindertepeltjes blijven , maar wil ook niet van die grote.

Willen ze je nog steeds niet aftrekken en sta je nu alleen te trekken dan, tussen die anderen? Trouwens wel apart om met een hele groep af te trekken. Ik heb het nog niet meegemaakt op een sportvereniging.

groetjes,
M&M's
WHAT THE FUCK zoveel mensen trekken af bij voetbal knvb moet egt inziht doen hoor
Mensen, het zijn 'maar' 23 mannen/jongen dus dat valt best mee. Er zijn er 6 jongens die nooit mee doen. En 4 mannen hebben al een vrouw, dus willen het ook niet meer doen. In totaal 15 jongens 8 mannen. Inmiddels trek ik anderen ook af, en zij mij ook. Het is ook best een grote kleedkamer, dus jezit elkaar niet in de weg! xD
dit is zo raar maar dat kan aan mij liggen
Als mensen jou borsten klein vinden.. wat maakt jou dat uit? Je bent mooi hoe je bent
dit is zo raar maar dat kan aan mij liggen

Dat kan niet, maar dat is zo!
Waarom zou ik gaan liegen, om stoer te doen, tegen iemand die ik niet ken???

@BELLAMGIRL bedankt voor je positieve reactie
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

dus wat je nu eigenlijk zegt is dat het stoer is om je vriendjes te pijpen?

Reageer