Vraag

Ik heb heel erg zin in seks

  • 14 June 2018
  • 3 reacties
  • 582 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben 11 jaar (19 juni 12 bijna dus) maar heb heel erg zin in seks, ik mastrubeer al regelmatig maar ik het helpt niet 😞 Wat moet ik doen er is ook geen mogelijkheid op school ii heb autisme en zit op een kluster 4 school dus voor kinderen met een stoornis. en er zitten geen meisjes in me klas.

3 reacties

Je bent denk ik nog wel heel jong voor seks. Als je ook al geen meisje hebt om het mee te doen kan het niet. Dus je zult gewoon nog een paar jaar moeten wachten
Ik snap dat je graag seks wilt. Ik heb dat ook! Maar jij (en ik) zijn gewoon nog te jong voor seks. Ik zou nog een paar jaar wachten en als je het een keer gaat doen, doe het goed 😛. Als je de eerste keer speciaal wilt maken, pak je geen chick van de straat, maar kies je iemand van wie je houdt (en wat ook wederzijds is!). Ik zou nog een paar jaar wachten (moet ik ook doen) en fantaseer er maar gewoon over dat is misschien ook al leuk genoeg :8.
heyyy

ik snap dat je er zin in hebt, maar je zou er het best nog even mee kunnen wachten, je bent nog erg jong. je kan het beste eerst een vriendin hebben en elkaar dan steeds beter leren kennen. en als jullie het dan ALLEBEI willen kun je het een x proberen.

xxx

Reageer