Ik heb een grote piemel.

  • 10 August 2022
  • 12 reacties
  • 1715 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo, jongens, ik heb een aangeboren afwijking in mijn teelballen en mijn piemel groeit daardoor veel harder dan normaal.

Ik ben 14 jaar en mijn piemel is nu al 19 cm lang.  Mijn ouders zijn met mij ook al naar de kinderarts geweest en die heeft gezegd dat mijn piemel nog veel groter gaat worden.

Dit komt door de afwijking in mijn teelballen. Mijn balzak is trouwens ook al heel groot. Mijn ballen hangen zo een 15 cm onder mijn kont.

Ik draag al meerdere jaren geen ondergoed meer en ik laat mijn ballen en mijn piemel gewoon lekker los in mijn jeans hangen.

 

Wie heeft ook een grote piemel en draag je dan ook gewoon lekker geen ondergoed? Laat eens even iets weten.

(onnodige seksuele details verwijderd door de Kindertelefoon, zie regel 10)


12 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Ik ben 15 jaar mijn piemel is 18,5cm. Ik draag niet zo vaak geen onderbroek. Soms vindt ik het wel geil, maar meestal vind ik het niet zo handig omdat je dan een mega bobbel in mijn broek ziet.

Reputatie 1
Badge +1

Hallo anoniem, 

Bedankt dat je reageerde.

 

(onnodige seksuele details verwijderd door de Kindertelefoon, zie regel 10)

Reputatie 1
Badge +3

Geen probleem 

Reputatie 4
Badge +4

(Onnodige quotes verwijderd)

 Ik ben 15 en m’n lul is zo’n 18 cm mij lijkt het ook heel geil om geen onderbroek aan te doen onder je broek dat doe ik wel eens als ik thuis op m’n kamer zit maar ik ben te bang om dat naar school te doen want m’n lul steekt dan helemaal uit m’n broek maar wat vinden andere mensen er van als ik vragen mag @Marco. 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo vleesstok, mijn piemel is altijd heel goed zichtbaar in mijn jeans.

Ik steek mijn piemel altijd in mijn broekspijp en soms kijken de mensen dan toch wel een beetje raar naar mij.  Maar het trek mij dat niet aan. In de school kijken sommige jongens ook wel eens raar.  Ik ben het gewoon om zonder ondergoed in mijn broek te gaan. Ik draag al jaren gewoon geen ondergoed. 

Mijn ouders laten mij gewoon doen waar ik zin in heb en dat is wel leuk. 

Bedankt dat je reageerde. 

Reputatie 4
Badge +4

(Onnodige quotes verwijderd)

Hallo @Marco. ik las ook dat je gewoon in de woonkamer rukt en klaarkomt maar zeggen je ouders daar niks van en is het niet ongemakkelijk. Ik zou het ook echt thyfus geil vinden om naakt in m’n broek te lopen maar wat als je een natte punt krijgt.

Reputatie 1
Badge +1

Hallo vleesstok, ik loop thuis al vanaf mijn 7  jaar gewoon altijd volledig naakt en mijn ouders hebben daar nooit iets van gezegd. Ik  heb toen ik 7 jaar werd tegen mijn ouders gezegd dat ik graag  volledig naakt wou lopen  thuis  en dat was in orde.  

Ik ben dat zo gewoon en mijn ouders ook want ik loop thuis  ook altijd naakt. Ik kleed mij alleen maar aan als ik weg moet zoals naar school en zo. Van zodra ik weer thuis ben, gaat alles direct uit en loop ik terug naakt.

Ik draag nooit ondergoed.  Ik ga altijd gewoon met mijn blote kont in mijn broek

Bedankt dat je reageerde. 

 

(onnodige seksuele details verwijderd door de Kindertelefoon, zie regel 10)

Reputatie 1
Badge +1

Hallo vleesstok,  ik trek mij thuis gewoon af wanneer ik daar zin in heb en ik mag dat ook gewoon doen.

Mijn ouders laten mij gewoon mijn zin doen en dat is keileuk. 

Bedankt voor je reactie. 

(onnodige seksuele details verwijderd door de Kindertelefoon, zie regel 10)

Reputatie 4
Badge +4

 O oké jij ook bedankt voor je reacties ik zou graag verder willen chatten maar dat kan niet aangezien we geen onderwerp meer echt hebben laat het me horen als je nog een vraag voor mij hebt en ik zou het ook wel leuk vinden als je op een van m’n topics zou kunnen antwoorden moet niet natuurlijk doei

Badge

onnodige quote verwijderd 

mijne is 7 cm?

Reputatie 1
Badge +1

Hallo jongens,

Wie heeft er ook een grote piemel?

Laat eens even iets weten alstublieft.

Groetjes, Marco.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Letten jullie op forumregel 8?

8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

Zorg ervoor dat het geen gesprek wordt. Een aantal posts is op grond van deze forumregel verwijderd.

Groetjes, Mariska

Reageer