Beantwoord

ik geil op 70+ ers

  • 4 April 2020
  • 6 reacties
  • 4481 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo iedereen,

ik ben het weer. En jullie zouden waarschijnlijk wel denken, wat een rare knul die verliefopjeoma met zijn rare verhalen.

Maar ik heb jullie hulp nodig. Ik geil altijd op oude vrouwen. Vooral in van die sexy doorzichtige onderbroeken. Ik heb soms ook wel de neiging om een bejaardetehuis in te lopen en te doen alsof iemand mijn oma is en die vrouw dan te vingeren en beffen enzo. Wat is jullie advies?

Groeten, Verliefopjeoma.

icon

Beste antwoord door DikkeSnickers 4 April 2020, 19:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Geen stress ik val ook op 70+ ers ik heb af en toe precies hetzelfde idee als jij maar bespreek dit gewoon met je ouders die accepteren het echt wel maar dan denk ik niet dat je meer naar je opa en oma mag maar dat moet je zelf oplossen. veel succes nog

@Verliefopjeoma ik ga jou vanaf nu negeren, aangezien je hier bent om reacties uit te lokken zoals die van mij. Ook wel toevallig dat de accounts van @DikkeSnikkel en die van jou allebei op 4 april zijn aangemaakt. Ik ga weer terug naar het forum om mensen te helpen die echt hulp nodig hebben en hier niet komen om te trollen.

Groeten,

TheColorGreen

Hallo Verliefopjeoma :)

Het is natuurlijk niet de normaalste zaak van de wereld (Ik zou liegen als ik zei dat het veel voorkomend is) maar sommige mensen vallen op oudere mensen. Ik zou in deze huidige tijd niet naar een bejaarden tehuis gaan ivm met het coronavirus. Het is strafbaar om als volwassen iemand met een minderjarige seks te hebben dus ik raad het je niet aan. Je kunt proberen om er met iemand die je vertrouwd erover te praten om advies te krijgen over hoe je met die gedachtes om kunt gaan en te zorgen dat je niet echt een bejaarden tehuis binnen gaat lopen en die activiteiten doen zoals jij hebt verteld in je topic.

-Dr8gon99

Reputatie 5
Badge +5

Het is een keuze hé 

Reputatie 2
Badge

@Verliefopjeoma ik ga jou vanaf nu negeren, aangezien je hier bent om reacties uit te lokken zoals die van mij. Ook wel toevallig dat de accounts van @DikkeSnikkel en die van jou allebei op 4 april zijn aangemaakt. Ik ga weer terug naar het forum om mensen te helpen die echt hulp nodig hebben en hier niet komen om te trollen.

Groeten,

TheColorGreen

ik ben het volledig met haar/hem/het eens, mensen zijn hier voor serieuze zaken, is di serieus, dan exuseer ik me hierbij en zou ik de vorige tips lezen

Reputatie 1
Badge

@Verliefopjeoma ik ga jou vanaf nu negeren, aangezien je hier bent om reacties uit te lokken zoals die van mij. Ook wel toevallig dat de accounts van @DikkeSnikkel en die van jou allebei op 4 april zijn aangemaakt. Ik ga weer terug naar het forum om mensen te helpen die echt hulp nodig hebben en hier niet komen om te trollen.

Groeten,

TheColorGreen

Beste.

Ik wil graag vanuit hem mijn excuus aan bieden en hoop het hiermee goed te maken! 💀
 

Reageer