Ik denk dat ik homo ben

• 27 december 2016
  • 9 reacties
  • 481 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste iemand,

Ik ben 13 jaar...
Ik zit in de 2e en daar heb ik een hele goeie vriend.
Ik denk dat ik op hem verliefd ben. Ik weet niet wat ik moet doen, en dus scheld ik hem
juist uit voor homo en gay.. Kan iemand mij aub zo snel mogelijk helpen.

p.s Ik was vorig jaar verliefd op een meisje maar die heeft mij toen afgewezen. Zinsdien heb ik niet veel zelfvertrouwen meer.
sorry voor de spelfouten maar ik ben dyslectisch

9 reacties

Heyhey,

Allereerst: stop met dat schelden, daar wordt niemand beter van ;)
Ten tweede: weet dat dit iets is waar heel veel jongeren op jouw leeftijd mee worstelen. Het is doodnormaal om te twijfelen aan je geaardheid :)
Ten derde: het allerbelangrijkste advies aan homojongeren is: NEEM DE TIJD! Kom tot rust met jezelf, gun jezelf de tijd om je gevoelens te accepteren. Bedenk daarna pas wat je vervolgens wilt doen :)
Ten vierde: het is een lastige situatie, verliefd zijn op een vriend... misschien kun je er met hem over praten, maar doe dat pas als je er klaar voor bent ;)

En als laatste: gevoelens hebben voor een jongen wil niet zeggen dat je gay bent - je kunt ook bi of pan of poli of wat dan ook zijn :)

In dubio zijn is heel normaal. Succes ermee
Heyhey,

Allereerst: stop met dat schelden, daar wordt niemand beter van ;)
Ten tweede: weet dat dit iets is waar heel veel jongeren op jouw leeftijd mee worstelen. Het is doodnormaal om te twijfelen aan je geaardheid :)
Ten derde: het allerbelangrijkste advies aan homojongeren is: NEEM DE TIJD! Kom tot rust met jezelf, gun jezelf de tijd om je gevoelens te accepteren. Bedenk daarna pas wat je vervolgens wilt doen :)
Ten vierde: het is een lastige situatie, verliefd zijn op een vriend... misschien kun je er met hem over praten, maar doe dat pas als je er klaar voor bent ;)

En als laatste: gevoelens hebben voor een jongen wil niet zeggen dat je gay bent - je kunt ook bi of pan of poli of wat dan ook zijn :)

In dubio zijn is heel normaal. Succes ermee

heel erg bedankt, moet ik het mijn ouders vertellen, of moet ik daar nog mee wachten?
grt,, anoniemst
Hoi anoniemst,

Het advies van alfa 77 is heel goed 😉.
Als je een goeie band hebt met je ouders en je er over durft te praten kun je het wel vertellen. Ik zou niet direct zeggen van: ik ben gay (kan natuurlijk wel). Probeer langzaam op het onderwerp tekomen, misschien is dat wat fijner. En als je het niet durft te zeggen kun je er ook mee wachten want wat alfa al zegt, je zit midden in de pubertijd dus het kan nog veranderen;) geen zorgen.

Veel succes,
Groetjes X
Hoi anoniemst,

Het advies van alfa 77 is heel goed 😉.
Als je een goeie band hebt met je ouders en je er over durft te praten kun je het wel vertellen. Ik zou niet direct zeggen van: ik ben gay (kan natuurlijk wel). Probeer langzaam op het onderwerp tekomen, misschien is dat wat fijner. En als je het niet durft te zeggen kun je er ook mee wachten want wat alfa al zegt, je zit midden in de pubertijd dus het kan nog veranderen;) geen zorgen.

Dat is een goed advies maar ik weet gewoon niet zeker of ik op jongens val. Ik heb namelijk op de basisschool heel lang een vriendin gehad. En vorig jaar was ik dus ook heel lang op een meisje verliefd. En ik heb nou niet bepaald een goede band met me ouders...
Veel succes,
Groetjes X
Heei anoniemst,
Dan zou ik nog even wachten, komt wel goed.
Groetjes X
Ik ben zelf ook homo ben nog nooit verliefd geweest op een meid, nog niet uit de kast ofzo, ik ben van plan om het mijn beste vriend te vertellen.
Het probleem is ik ben Moslim.
Blijkbaar vind een meisje mij dus leuk. Ik heb ja gezegd omdat ik dan dacht dan kan ik kijken of ik op jongens of op meiden val... maar ik ben haar echt leuk gaan vinden... dus KEEPGOING het is goedgekomen... ps gelukkig nieuwjaar nog.
onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon
goed gekomen? wat zou er mis zijn als je wel gay was? gay is super okee! en wat betreft je vriend, ik heb ook wel eens dichte gevoelens over mijn vriendinnen dat het voelt alsof ik verliefd was maar dat ik gewoon omdat ik veel van houd! ps houd je oordeel niet vast of je nou gay of strait bent want het kan altijd veranderen
Ik ben zelf ook homo ben nog nooit verliefd geweest op een meid, nog niet uit de kast ofzo, ik ben van plan om het mijn beste vriend te vertellen.
Het probleem is ik ben Moslim.

zelfs al ben je moslim en mag je het niet van je geloof (gay zijn) der pot ermee op! als je van jongens houdt prima! er blijven altijd mensen mee oneens maar als ze van je houden accepteren ze je wel! je bent wie je bent! gay of niet!

Reageer