Vraag

ik denk dat ik bi ben maar ik weet niet hoe je er achter komt...

  • 3 January 2020
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey ik ben 13 jaar oud dus nog best wel jong, maar ik denk soms wel dat ik misschien bi ben alleen weet ik niet hoe je erachter komt. Altijd als een meisje aardig tegen me doet of naar me lacht dan voel ik me altijd heel warm of dan ga ik een beetje van binnen blozen. Alleen weet ik niet of dat gwn normale gevoelens zijn of dat ik echt bi ben, want dat heb ik ook gwn bij jongens enz. En als ik het ben durf ik het ook ws niet tegen mensen te vertellen, als ik het zeg tegen m’n ouders dan zeggen ze gwn dat ik te jong ben en dat je later ws gwn hetero bent. En dan nemen ze me dus niet serieus en bij m’n klasgenoten is het ook echt super awkard. Bijv. bij m’n vrienden maken er dan grappen over bi of lesbisch zijn, dan zeggen ze bijv. ‘Hahahah, je bent toch niet bi haha’. dus dat werkt ook niet….

Help me plz als je hetzelfde hebt of me begrijpt!


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Als je dingen voelt voor allebei de geslachten kan je er van uit gaan dat me bi bent, je zit nu nog op de leeftij dat je twijfelt wat je bent 

 

Reputatie 2
Badge +1

Als je dingen voelt voor allebei de geslachten kan je er van uit gaan dat me bi bent, je zit nu nog op de leeftij dat je twijfelt wat je bent 

 

Ja dat is juist prc het probleem, ik twijfel nog...

Reputatie 1
Badge +1

Als je dingen voelt voor allebei de geslachten kan je er van uit gaan dat me bi bent, je zit nu nog op de leeftij dat je twijfelt wat je bent 

 

Ja dat is juist prc het probleem, ik twijfel nog...

Dat moet je gewoon af wachten, misschien is t zo dat je over een jaar zegt k ben hetero, of bi, of lesbisch, kan allemaal

Reputatie 2
Badge +1

Als je dingen voelt voor allebei de geslachten kan je er van uit gaan dat me bi bent, je zit nu nog op de leeftij dat je twijfelt wat je bent 

 

Ja dat is juist prc het probleem, ik twijfel nog...

Dat moet je gewoon af wachten, misschien is t zo dat je over een jaar zegt k ben hetero, of bi, of lesbisch, kan allemaal

Thx nog, niemand anders had gereageerd haha

Reputatie 1
Badge +1

Als je dingen voelt voor allebei de geslachten kan je er van uit gaan dat me bi bent, je zit nu nog op de leeftij dat je twijfelt wat je bent 

 

Ja dat is juist prc het probleem, ik twijfel nog...

Dat moet je gewoon af wachten, misschien is t zo dat je over een jaar zegt k ben hetero, of bi, of lesbisch, kan allemaal

Thx nog, niemand anders had gereageerd haha

Graag gedaan

Reageer