Vraag

Ik ben vreemdgegaan, HELP!

  • 14 September 2021
  • 11 reacties
  • 1191 Bekeken

Reputatie 3
Badge

:clock1030: Hallo,

Ik ben een jongen van 14 en zoals in mijn vorige topics vermeld heb ik een vriendin. We hebben het samen heel gezellig en alles ging tot dusver perfect! We hebben laatst zelfs voor het eerst seks gehad en we zijn steeds vaker bij elkaar. Dit dacht ik zelf ook, maar daar kwam verandering in. Ik zat laatst op school en we hebben een nieuwe klas. Ik ontmoette mijn nieuwe klasgenoten en ik zag volgens mij gevoel het knapste meisje op de hele wereld. Ik kreeg gelijk en stijve en ik werd helemaal verlegen, elke keer als ik met haar praatte kon ik alleen maar denken aan hoe ik haar zou zoenen, Ik vond dit best erg, aangezien ik een goede relatie met mijn vriendin had. Dus ik probeerde alles te negeren, maar toen kwam het schoolfeest.  Het was super gezellig en toen kwam dat knappe meisje uit mijn klas weer binnengelopen. Ik kon vanaf moment alleen nog maar aan haar denken en toen kwam ze ook nog naar mij toe. Ze vroeg of ik een colaatje voor haar wilde halen, ik deed dit en kwam terug naar haar. Ik kwam bij haar aan en het eerste wat ze zegt is: ‘ik moet je wat vertellen, kom even mee’. Ik loop dus mee en we gaan bij de wc’s staan. Ze vertelt mij in het niets: ‘Weet je waar ik nou echt zin in heb, om te spelen met jou’. Ik schrok hiervan, maar ik dacht niet echt na omdat ik zo stapelgek op haar was. We gingen samen in een wc hokje en het begon met zoenen, later met pijpen en uiteindelijk hebben we zelfs seks gehad! We hadden gewoon seks op de wc’s in school. De volgende dag had ik een goed en een slecht gevoel over de vorige avond. Ik vond het heel lekker en heb er erg van genoten, maar ik voelde me ook ontzettend beroerd dat ik mijn vriendin had bedrogen. Nou is mijn vraag: Moet ik mijn vriendin dit vertellen en zo ja hoe? Ik zou heel graag advies willen want ik voel me er heel slecht over.

Groetjes, AnoniemeGebruiker :wink:


11 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey @AnoniemeGebruiker  Ik zou het vertellen aan je vriendin, dit kan helaas gebeuren en ze moet het wel weten, bied zeker je excuses aan maar ga niet te ver in detail behalve als ze er om vraagt ❤️

Hoii,
Het is denk ik wel het beste om eerlijk te zijn tegen je vriendin . Als je het besluit te vertellen zou ik er wel duidelijk van zeggen dat je er echt spijt van hebt. Ik denk wel dat er een kans is dat ze boos op je wordt en de relatie tot een einde loopt :( Het is wel een moeilijke situatie maar ik hoop dat het goed afloopt als je besluit het te vertellen.


Groetjes van mij

Reputatie 3
Badge

@emogirl69 @anoniem trien 

Bedankt voor jullie reacties

Ik ga het toch dan denk ik aan mijn vriendin vertellen en eerlijk zijn

Ik hoop wel dat dat m’n vriendin mij een tweede kans geeft, want ik heb er echt spijt van :sob:

Reputatie 2
Badge

Snap ik , goed van je dat je het wel wilt vertellen

Hopelijk komt het goed, houd ons op de hoogte (als je wil)!

Reputatie 1
Badge

Zorgen dat die chick jouw lekker vind en droppen jouw vriendin:stuck_out_tongue_winking_eye:

Badge

Zorgen dat die chick jouw lekker vind en droppen jouw vriendin:stuck_out_tongue_winking_eye:

kunnen we proberen om vriendelijk en behulpzaam te zijn aub sommige mensen hebben echt problemen hier (zoals deze persoon) en reacties als deze helpen niet

het is erg ongepast en daarom rapporteer ik het ook

 

ookiemand54

Reputatie 1
Badge

Hhahaha mensen die dit echt geloven wat een ongeloofwaardig verhaal

Reputatie 2
Badge

@Wikploy kan toch gebeuren?

Reputatie 1
Badge

@emogirl69 euhh nee je gelooft te snel wat je leest deze gebruiker verveelt zich gwn en of wil gwn een neppe realiteit creëren lees het verhaal nog een keer wat een onzin

Hoe is het gegaan zijn jullie nog samen 

Reageer