ik ben verkracht in de douchekamer.

  • 23 December 2018
  • 8 reacties
  • 10797 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben anoniem en ik ben 13. en dit is mijn echt gebeurde verhaal.

ik zat te voetballen in het regen. na paar uren mochten we naar huis, maar we moesten allemaal douchen.
iedereen moest ook gewoon naakt, dat was de regels. iedereen was weg behalve ik en een jongen van 15.
hij kwam naar mij en vroeg wat mijn naam was. en vroeg ook meer dingen. we zaten samen naast elkaar lekker te douchen. iedereen was al aangekleed en weggegaan. toen keek hij mij diep in de ogen aan en begon mij ineens te zoenen. (het was fantasties). ik wist zelf eens niet dat ik homo was. we gingen verder en toen zei hij ineens dat ik om moest draaien. dat heb ik gedaan. hij heeft zijn penis in mijn kont gestopt en hij was in mijn kont klaargekomen. en toen ging hij mij pijpen. maar op het zelfde moment kwam ineens de coach aan. hij zag wat wij deden en hij begon aftetrekken. we zagen hem toen ik ook klaar was gekomen. we waren erg bang maar hij zei: " als jullie mij gaan pijpen, dan zeg ik niks tegen jullie ouders". we deden dat meteen.hij dat een grote penis en ik had zijn zaad doorgeslikt. het was echt lekker.

de volgende week gingen wij het nog een keer doen maar met de coach. hij was 25 dat vonden we geen probleem dus we gingen alles doen nadat iedereen weg was.

dat is mijn verhaal.

8 reacties

Als je geen probleem vind dan is het toch geen verkrachting
@Eenpersoons als je als minderjarige een andere minderjarige sexueel bevredigd maakt het niet uit nee, maar als een jong volwassene een minderjarige sexueel bevredigd ookal stemmen ze beide is, is het wettelijk verkrachting. ik snap hoe je het bedoelt maar ik zeg het toch even😉
Hoi

Ik vind het best heftig dat dit gebeurd is. Die jongen van vijftien en jij mogen seks hebben als jullie daar beiden mee instemmen, maar een meerderjarig iemand mag geen seks hebben met een minderjarig iemand. Dat hij voorstelde om te zwijgen tegen jullie ouders, op voorwaarde dat jullie hem bevredigden, is niet ok.

Aangezien je het zelf verkrachting noemt, neem ik aan dat jij er ook je twijfels bij hebt. Je blijft hier best niet alleen mee zitten. Heb je iemand in gedachte waarmee je dit zou kunnen delen? Een ouder bijvoorbeeld, of je mentor of huisarts? Voor een anoniem gesprek kan je terecht bij de KinderTelefoon.

Ik vermoed dat jullie niet de nodige bescherming gebruikt hebben. Het is van belang dat jullie een condoom gebruiken om soa's te voorkomen.

Blijf hier alsjeblieft niet alleen mee zitten. Je coach heeft onaanvaardbare dingen van jullie gevraagd, en de kans bestaat dat hij dit nogmaals, mogelijk ook met andere leden, doet. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk kan zijn om hierover te praten, maar het lucht vast op als je hier niet meer alleen mee zit.

Groetjes
Kenshin
Hallo Anoniem,
Dat dit gebeurt is lijkt me erg shit voor je.
Het lijkt me slim al meld je dit bij een vertrouwenspersoon of een goede vriend/vriendin

Succes
Reputatie 7
Badge +6

Als je het lekker en leuk vind dan kan je er volgens mij gewoon mee door gaan.

MVG,

Ocapi1234

Ps: ik ben wel jaloers op je hoor ben zelf ook gay en zou zelf graag in zo'n situatie zitten lijkt me best wel lekker.

Reputatie 1
Badge

Ik geloof het niet maar stel het is zo dat de coach en die jongen knap zijn dan zou ik het elke dag wel willen doen😏

Reputatie 1
Badge

Als je het lekker en leuk vind dan kan je er volgens mij gewoon mee door gaan.

MVG,

Ocapi1234

Ps: ik ben wel jaloers op je hoor ben zelf ook gay en zou zelf graag in zo'n situatie zitten lijkt me best wel lekker.

Ik ben niet gay maar zou het wel een keer willen proberen :)

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Allemaal.

 

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven? En ook aan forumregel 2 (2. Ga respectvol met elkaar om) blijven denken.

 

Groetjes,

Willemijn

De Kindertelefoon

Reageer