Vraag

Ik ben verkracht door mijn nicht. Wat moet ik doen?

  • 21 June 2022
  • 6 reacties
  • 3532 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben gisteravond verkracht toen ik bij mijn nicht van 17 aan het logeren was. Om eerlijk te zijn is mijn nicht freaking sexy, met een topje enzo. En ik vond het eigenlijk wel een fijn  gevoel. Wat moet ik nu doen?


6 reacties

Als je bent verkracht, ben je gedwongen tot seks tegen je zin. Is hier sprake van of wilde je het zelf ook?

Zo niet en je zit ermee, kan je contact opnemen met Centrum Seksueel Geweld. Je kunt gratis en anoniem met hen bellen en chatten.  Zij kunnen ze je helpen om dit te verwerken en je helpen met een eventueel vervolg, bijvoorbeeld een aangifte. 

Daarnaast denk ik dat het een goed idee is om dit aan je ouders te vertellen, zodat zij de ouders van je nicht in kunnen lichten. Het zou bijvoorbeeld heel vervelend zijn als zij zwanger raakt hiervan.

Reputatie 1
Badge +1

I vond het eigenlijk wel chill voelen. Maar ze heeft het niet gevraagd.

Reputatie 2
Badge +1

als het chill was en je hebt er geen spijt van en je denkt van dit was niet tegen mijn zin in wees dan gwn  trots

Dat jij het chil vond voelen betekent niet dat je je geen zorgen moest maken. Het ligt er een beetje aan. Als het echt heel erg onder dwang was, dan zou ik me wel een beetje zorgen maken dat ze dit ook met andere mensen kan gaan doen. Die dat dus niet fijn vinden. 

Het ligt dus een beetje aan de omstandigheden, als je bang bent dat ze dit bij anderen gaat doen zou ik aangifte doen, anders niet.

Reputatie 3
Badge +3

Dat jij het chil vond voelen betekent niet dat je je geen zorgen moest maken. Het ligt er een beetje aan. Als het echt heel erg onder dwang was, dan zou ik me wel een beetje zorgen maken dat ze dit ook met andere mensen kan gaan doen. Die dat dus niet fijn vinden. 

Het ligt dus een beetje aan de omstandigheden, als je bang bent dat ze dit bij anderen gaat doen zou ik aangifte doen, anders niet.

Wat hij als laatste zecht

Ik ben gisteravond verkracht toen ik bij mijn nicht van 17 aan het logeren was. Om eerlijk te zijn is mijn nicht freaking sexy, met een topje enzo. En ik vond het eigenlijk wel een fijn  gevoel. Wat moet ik nu doen?

Jo man. Ik heet ook tom.

Als je het zelf niet erg vond zou ik het door de vingers zien, als het nog een keer gebeurt en je wilt het niet, terwijl het wel gebeurt. Ja dan zou ik er wat aan doen!

Reageer