Vraag

ik ben nu al 24 uur geil!

  • 9 January 2020
  • 19 reacties
  • 4090 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben sinds gisteren echt dood maar ook dood geil geworden.(ik ben meisje)maar ik ben nu al 24 uur geil maar ik weet niet of dat goed is ofzo.ik denk nergens over kijk niks doe niks en ben gewoon geil.maar ik weet dus niet hoe en waarom heeft iemand hier ervaring mee zo ja plz vertel me alsjeblieft iets!!(mijn boy friend zit bij mij in de klas en ja dat is gewoon zo)


Dit topic is gesloten

19 reacties

Probeer eens jezelf te bevredigen ofzo, ik maak het mee op vakantie als ik niet kan aftrekken. Ik heb dan superveel zin en het helpt om een keer klaar te komen (bij meisjes duurt het wat langer). Voor de rest weet ik er niet veel raad mee.

Hoi ik heb dat soms ook is soms wel vervellend 

wat kan ik dan nog doen voor je

dus het is niet raar ofzo?

Nee niet echt als je wilt kunnen we er privé over verder praten op snap ofzo

nope ik doe dat niet want dan wordt ik raar aan gekeken door mijn vriendje spijt me

maar mijn vriendje bespeeld me wel heb ik het iedee en de heletijd in het lokaal was het dus de heletijd zo van dat hij een stijve had en ik zo van yeeeh ik ben nu dood geil maar wil dat niet zeggen. want dat was ik gisteen ook al toen ik appte naar hem.

Zet je toch aan dat chats na lezen verwijderd

 

en als hij vraagt wie is dat zeg je iemand die ik gwn ken

Jij denkt nu ik ben een pedo maar nee ben 13 

echt niet ik wil het gewoon niet mijn vriendje aan doen en het is nog al raar om dit te bespreken

Jij denkt nu ik ben een pedo maar nee ben 13 

 

hij is 16 en nog al zo van je bent van mij niemand anders.dus eum...ja

K snap dat wel is ook wel erg raar om over dat soort dingen te praten wil je alleen maar helpen als er nog wat is of je nog iets wil zeggen ofzo of nog wilt praten 

kan je ook m’n of Discord geven voor gewoon gesprekje 

 @Heilig broodje,

 

je hebt kennelijk de forumregels nog niet gelezen:

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

 

Je mag hier geen contactgegevens delen, zie forumregel 7:

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van contactgegevens.
 

Het is mooi dat je iemand wilt helpen, maar dat kan alleen door hier berichtjes, die aan de forumregels voldoen, te plaatsen.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Heilig broodje ,
 

Wat @M en Ms zegt klopt, contactgegevens uitwisselen is niet toegestaan. 

Daarnaast vinden we het belangrijk dat er bij het onderwerp gebleven wordt en dat gebruikers niet off topic gaan.


Groetjes,

Renske
De Kindertelefoon

 

 

Mijn bedoeling was ook geen dating zij heeft toch een vriendje ik wil niet daten 

Ook al is het geen "dating ", contact gegevens uitwisselen maag ook niet

Als je gaat vingeren en dan klaar komt  Ben je dan nog steeds zo geil? 

ja helaas ja. en mijn vriendje vind het fantasties dat ik zo ben want ik reageer heel anders.

(met simuleren van clit en er in bedoel je?)

Hmmm ik herken het wel, maar heb het echt heeel weinig. Ik denk dat je het gewoon simpel aan moet pakken, doorgaan met masturberen totdat je geen zin meer hebt, je gevoel vraagt er blijkbaar om, en gevoel moet je meestal niet negeren :)

 

hopelijk heb je er wat aan,

xxx AGirl1234

Hmmm ik herken het wel, maar heb het echt heeel weinig. Ik denk dat je het gewoon simpel aan moet pakken, doorgaan met masturberen totdat je geen zin meer hebt, je gevoel vraagt er blijkbaar om, en gevoel moet je meestal niet negeren :)

 

hopelijk heb je er wat aan,

xxx AGirl1234

ik had er heel veel aan want het werkte wel dus voor iedereen die dit probleem ook heeft is dit de beste optie!!<3