Ik ben homo en wil homo's van mijn leeftijd ontmoeten


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik ben 15 jaar en net een paar maanden op school uit de kast. Ik wil heel graag irl met andere homo's praten van mijn leeftijd en samen dingen doen enzo maar ik heb geen idee hoe. Daarnaast lijkt het me fijn om wat te 'experimenteren' met jongens op seksueel gebied, want ik heb dit nog nooit gedaan. Ik ben er vrij zeker van dat ik gay ben, maar ik zou het fijn vinden om met andere jongens gewoon mijn lichaam te ontdekken. Ik heb al geprobeerd via apps jongens te vinden maar dit werkte nooit echt. Ik ben binnenkort van plan om naar zo'n meeting van jongenout te gaan maar heeft iemand nog andere ideeën?

Ik weet dat ik nog best jong ben enzo voor dating apps maar als ik lees/hoor over jongens die samen met andere jongens douchen heb ik zoiets van ik wil mezelf ook vergelijken enzo

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

13 reacties

Hey,

Ik weet niet of je al lid bent van jongenout aangezien je het daar wel al over hebt, maar je kunt dus ook lid worden van hun site en online homo- / biseksuele leeftijdsgenoten ontmoeten. Misschien is dat ook iets?

Hopelijk heb je hier wat aan!

Dikke knuffels,
Emmi 🙂
Nee, ik ben daar nog geen lid van, heel erg bedankt!!

Als er nog iemand is met andere tips, hoor ik het graag 🙂
hey,

ik heb hetzelfde een beetje zit ook al op jongenout lijk me leuk om is te praten

mvg


jelle
Oké, ik maak binnenkort een account aan op jongenout.

Verder nog iemand met tips/ideeën?
Hey Jonajoy,

Ik snap dat je in contact wil komen met andere homo's. Ik zou t ook zeker proberen, via jongenout.nl is denk handigst. Ik ben er zelf niet actief. (Denk ook niet dat ik dat wil) Maar als je nog geen andere homo's kent of gewoon goeie vrienden die dat willen doen, dan kan je het daar proberen. Ik ben bevriend geraakt met een heterojongen (tenminste dat zegt hij zelf, maar hij vraagt constant om naaktfoto's enzo) Maar oke, daar heb ik nu wel eens mee af getrokken en gepijpt enzo. En oh my god, echt een aanrader!! 😉 Dus ik denk dat je via Jongenout zoiets moet proberen.

Succes,

XX, Coolboy02
Okee thanks!! Ik zal het daar dan maar gaan proberen :D

Superbedankt voor de reacties allemaal 🙂
Hallo allemaal,

Ik ben 15 jaar en net een paar maanden op school uit de kast. Ik wil heel graag irl met andere homo's praten van mijn leeftijd en samen dingen doen enzo maar ik heb geen idee hoe. Daarnaast lijkt het me fijn om wat te 'experimenteren' met jongens op seksueel gebied, want ik heb dit nog nooit gedaan. Ik ben er vrij zeker van dat ik gay ben, maar ik zou het fijn vinden om met andere jongens gewoon mijn lichaam te ontdekken. Ik heb al geprobeerd via apps jongens te vinden maar dit werkte nooit echt. Ik ben binnenkort van plan om naar zo'n meeting van jongenout te gaan maar heeft iemand nog andere ideeën?

Ik weet dat ik nog best jong ben enzo voor dating apps maar als ik lees/hoor over jongens die samen met andere jongens douchen heb ik zoiets van ik wil mezelf ook vergelijken enzo

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Ik kan je wel helpen ik wil dit zelf ook graag!
Jong out is leuk zit er zelf ook op zeker waard om daar een account voor de hebben
Nou dit wil ik dus ook. Ik ben 14 trouwens
@Thom-boy gw doen je moet wel ff je id laten zien bij jong out
Hoe dan?
Via de mail vgm met een foto
Badge

Precis het zelfde maar heb geen idee hoe je zo'n account moet aanmaken

 

Reageer