Vraag

Ik ben homo :(


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben 14 jaar en ik ben dus homo alleen ik wil dus help (ik kan mezelf dus niet accepteren ik haat mezelf ik had veel vrienden ben toen uit de kast gekomen en heel veel vrienden verloren alleen omdat ik 'homo' was echt zielug ik voel me daardoor in de steek gelaten en weetje wat het is ik weet dat ik niet de enige ben dus als jullie dit herkennen hoe hebbenjullie ditoverwonnen ;-;

11 reacties

Ik heb zelf nog nooit aan iemand verteld dat ik op jongens val maar, ga niet jezelf haten je bent wie je bent en mag zijn wie je bent. Bedenk dat er meer is dan het hier en nu. Je hebt nog een toekomst voor je. En ja, het kan even duren voordat het misschien een keer beter gaat maar je zal eens, als je jezelf leert accepteren veel gelukkiger worden dan je nu bent of was.
Eigen ervaring?
Thnx ben gwn ogeduldig want ben wel uit de kast gekomen me oders weten het een paar vrienden alleen ik schaam me er voor en praat er nooit over ook elke keer als ik op school zit schelden al die gasten met homi en gay enzo alleen ik ben gwn pzzy dat ik er niks van zeg alleen ik krijg dan zon gevoel van ik nag er niet zijn ze zeggen dat ik ziek ben ofzo alleen kost inderdaad gwn tijd helaas... maar bedanktvoor de tip word heel erg gewaardeert
Jij mag er zijn
He ik ben zelf Bi en nog in de kast. (Er gaat veel zwaarte van me af op dit te zeggen op internet 🙂 ) Ik heb er nog veel moeite mee. Ik accepteerde mezelf ook niet in het begin. Later leefde ik er mee en probeerrde ik het er beste van te maken. Natuurlijk zijn er altijd mensen met slechte reacties. Let daar niet op. Let op de goede reacties. Jammer genoeg is homo/gay het meest gebruikte scheldwoord op scholen in Nederland. Dit vind ik ook best erg.
Ja is echt f##### up ikr maar tis gwn dat ik moet mezelf leren accepteren en meestal is helpt het als ik gwn contact heb met mensen die me wel accepteren waar ik me veilig voel enzo ;-; thnx voor reactie wordt gewaardeert
Vrienden die je verlaten om je geaardheid zijn geen vrienden. Als jij op mannen valt heeft niemand daar last van. Homo zijn is niks raars en mensen moeten dat accepteren wees lekker wie je zijn wilt en laat die haters maar praten die doen dat omdat ze zelf niet gepest willen worden of omdat ze niet eens weten wat homo is

Reageer