Vraag

Ik ben gay voor mijn vader

  • 28 August 2019
  • 3 reacties
  • 1047 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ging de badkamer in en toen was mijn vader aan het douchen. Ik zag hem naakt en ik kreeg direct een erectie. Hij keek mij aan en waarschijnlijk zag hij mijn erectie 😞

Ik zou graag er aan willen zuigen maar ik weet niet of mijn vader hierdoor in de problemen kan komen.

Alvast dankjewel voor het antwoord

3 reacties

Hoi

Zoals MissyAnoniem en Lynn.p7 zeiden, valt het af te raden om seksuele handelingen bij je vader uit te voeren. Het is gezonder om seksualiteit met een leeftijdsgenoot te ontdekken. Daarbij ga je vaak een fijnere ervaring tegemoet in het bijzijn van een partner waar je je goed bij voelt.

Groetjes
Kenshin
Hoi !

Inderdaad wat @MissyAnoniem al zei, je bent minderjarig. En bovendien is het incest (seks(uele handelingen) met familie) Misschien ben je er nog niet helemaal uit. Denk er goed over na.
En wat de keuze betreft, jou vader kan behooooorlijk in de problemen komen.

Zoek een ander leuk iemand waarmee je het goed kan vinden.
Bouw het langzaam op en misschien kun jij wel met diegene goed overweg.
Dan denk je niet meer aan je vader ;)

Succes !
Xoxo
Gebaseerd op het feit dat je op dit forum voor 13 tot 18 jarigen zit, ben je minderjarig. Als je dan seksuele handelingen pleegt met een meerderjarige, is dat strafbaar voor diegene. Het wordt namelijk als pedofilie gezien. Volgens mij zien ze seks met een minderjarige altijd als verkrachting, ook al je het zelf wil omdat kinderen over het algemeen nog niet die keuze goed kunnen maken.

Reageer