Vraag

Ik ben gay en volgens mij past er geen piemel in mijn kont

  • 26 November 2018
  • 5 reacties
  • 1200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het klinkt misschien gek maar ik ben een beetje bang dat er geen piemel in mijn kont past omdat het leek alsof ik ook niet zo diep kon met mijn vinger.

heeft iemand tips ofzo?

5 reacties

Ahh Maak je geen zorge😊

Daar is gleimiddel voor🤗

Xx
Inderdaad, maak je geen zorgen

Met glijmiddel lukt het wel,

Als je denkt dat het echt niet lukt kan ik het voor je bewijzen 😉
- reactie aangepast - in strijd met forumregels 6 en 7-
Reputatie 2
Badge +2

Het klinkt misschien gek maar ik ben een beetje bang dat er geen piemel in mijn kont past omdat het leek alsof ik ook niet zo diep kon met mijn vinger.

heeft iemand tips ofzo?

Je moet eens naar je drol kijken, als dat er allemaal in past past een pik ook wel

Het klinkt misschien gek maar ik ben een beetje bang dat er geen piemel in mijn kont past omdat het leek alsof ik ook niet zo diep kon met mijn vinger.

heeft iemand tips ofzo?

Je moet eens naar je drol kijken, als dat er allemaal in past past een pik ook wel

Dit is al iets van 4 jaar terug, ga ervan uit dat hij nu wel weet of het past, of niet...😊

Reputatie 2
Badge +2

Het klinkt misschien gek maar ik ben een beetje bang dat er geen piemel in mijn kont past omdat het leek alsof ik ook niet zo diep kon met mijn vinger.

heeft iemand tips ofzo?

Je moet eens naar je drol kijken, als dat er allemaal in past past een pik ook wel

Dit is al iets van 4 jaar terug, ga ervan uit dat hij nu wel weet of het past, of niet...😊

Oh niet gezien haha whoeps

Reageer