Beantwoord

ik ben gay

  • 13 January 2020
  • 3 reacties
  • 1821 Bekeken

Badge

Hoi ik ben Marc (13) 

Ik wil eigenlijk gwn een keer het met een jongen doen alleen ik weet niet hoe ik dan moet vragen 

 

En weet iemand nog een manier hoe je moet masturberen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 January 2020, 17:25

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Marc, 

Wees voorzichtig met van jezelf denken dat je gay bent op je 13de, op die leeftijd komen alle hormonen op en kan je door veel opgewonden raken, ikzelf ben wel eens opgewonden geraakt door het simpelweg alleen kijken naar iemand, dus waar je opgewonden van raakt, zegt, zolang je in je pubertijd zit eigenlijk helemaal niets, je gaat later wel merken dat je misschien je meer aangetrokken voelt (qua liefde) naar een geslacht.

Als je een keer iets met een andere jongen wilt doen, kan dit best moeilijk zijn, helemaal op jou leeftijd, aangezien eigenlijk niet iedereen is begonnen met zn pubertijd, de ene begint vroeg en de ander begint pas wanneer ze aan de 1ste klas beginnen. Het is dus ook heel moeilijk om nu uit te vinden wie het al leuk zou vinden om iets te doen, dat is dus ook af te raden voor jou, blijf gewoon met jezelf bezig, misschien kun je een keer kijken om het met jezelf vrijen leuker te maken; ander soort videos, andere poses, andere plekken, misschien een keer stiekem op de bank, of in het openbaar. 

Kortom, hou je even in, en kijk later even of er misschien leeftijdsgenoten zijn die dezelfde gevoelens als jij hebben. 

Succes :)

Hi Marc.010,

 

misschien heb je iets aan dit topic:

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/21-tips-om-masturberen-lekkerder-te-maken-voor-jongens-12529

 

Groetjes,

M&M's

Als je rechts bent probeer je linkerhand en als je links bent probeer je rechterhand

Reageer