Vraag

Ik ben een jongen van 14 en wil graag seks.

  • 9 February 2017
  • 11 reacties
  • 2891 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 14 en denk bijna iedere 2 uur aan seks. En zou dat ook graag willen. Ik masturbeer wel enzo. Maar ik zou graag meer willen. Ik ben niet de knapste en ik heb niemand in de buurt die misschien seks met mij zou willen. Wat moet ik doen?

11 reacties

Naar de stad gaan of bars of zo iets waar je onbekende tegen komt enige ip die ik heb
NAAR DE ANTONIO STRASSE GAAN
Een Vriendje of Vriendin zoeken
Een vriend of vriendin zoeken lijkt mij de beste optie.

@Sam2902,

Het lijkt mij niet dat je op 14 jarige leeftijd iets kan doen in een huis van plezier.
@menspersoon dat heb je wel netjes verwoord zeg?
En zelfs als je een vriend of vriendin gaat zoeken, dring het dan niet op.
Ik ben 14 (bijna15))en ik heb een vriendin die veel ouder is dan ik mijzelf(16)
We hebben gisteren sex gehad samen maar eb het gevoel dat ze het niet lekker vondt
ik ben best wle onzeker want ze zei.de hele tijd niks.. is het dan mijn schuld? ze heeft me ervoor wel soort van gepijpd maar daar stopte ze al snel mee ik heb haar daarna ook nog geprobeert te vingeren maar dat vondt ze okk niet fijn(zag ik aan har gezicht)
hyy ik ben een meisje (13) en ik heb op deze leeftijd gwn al veel seks en mijn vriend (ook 13) wil dat ook gwn er zijn vast jongens/meisjes die t ook al willen
Ik ben ook 13 en wil graag sex ik weet dat ik jong ben en nog geen vriendin heb. Maar toch wil ik graag
Hier boven/ dat kan gwn maar is wel handig als je een vriendin hebt
Zelfde probleem bij mij kan iemand me helpen

Reageer