Vraag

Ik ben bi jullie vertel jullie verhaal J


Hoi ik ben 15 en bi wat zijn jullie ??

20 reacties

Doe me je insta.
Doe snap
Badge +2
Hallo,

Let erop dat het niet de bedoeling is dat jullie gegevens met elkaar gaan uitdelen. dat is tegen de forumregel 7. Dating is niet toegestaan.
Hi Anoniem150,

Ik ben 15 en val op jongens, net als mijn twin en we hebben sinds vorige zomer een vriendje.
Heb je ook al (eens) verkering (gehad) met een jongen en heb je al seksdingen gedaan met een jongen?

Groetjes,
M&M’s
Alle twee 15 en gay kei leuk jammer dat jullie vriendje hebben ja heb vorige jaar seksueel contact gehad met een jongen
Haha, ja alleen vinden wij het niet jammer dat we een vriendje hebben, maar wel jammer voor jou dat jij geen vriend(innet)je hebt.

Wat is jouw voorkeur dan als je bi bent, verkering met een jongen of een meisje of wil je voorlopig alleen experimenteren en met wie dan?

Groetjes,
M&M’s
Jongens Sws alleen ja ik kan niemand vinden
Wel balen dat je niemand kan vinden. Wij dachten vroeger ook dat er bijna geen gay jongens bij ons op school zaten of in de buurt woonden, maar er zijn er meer dan je denkt. Alleen zitten er nog een heleboel in de kast en weet je niet wie het zijn.

Er zijn jongens waarvan je het niet gelijk zou denken en zo dachten een heleboel het ook niet van ons.

Sommige geloven het nog steeds niet, terwijl we al 2,5 jaar uit de kast zijn en we eigenlijk altijd alleen jongens maar leuk hebben gevonden.

Wij zijn ook nooit op zoek geweest naar een vriendje. Wel op gehoopt natuurlijk en toevallig kwamen we Luca (vriendje) vorig jaar tegen op het vliegveld in Brussel en van het één kwam het ander. Maar das een heel verhaal, ik dacht dat het gewoon een vakantieliefde was, maar we hebben nu nog. Ik heb er een topic over geschreven, dus als je niks beters te doen hebt kun je dat altijd nog bekijken.

We hebben voor Luca ook wel eens dingen gedaan met heterojongens.

Groetjes,
M&M’s
Hey ,

Ik ben 14 jaar en ik ( denk ) dat ik bi ben .
Komt vooral omdat ik met meisjes & jongens in contact ben gekomen.

~ HuGo
Hi Anoniem150,

lees nog ff de reactie van Sjoerd van de KT hierboven en je weet dat je geen contactgegevens uit mag wisselen op het forum.

Je kan hiervoor een waarschuwing krijgen en bij 3 waarschuwingen trekken ze je account in, dus ....

Groetjes,
M&M's
Ik zal het nog 1x herhalen ook al is het hier boven al een paar x verteld.
Je mag niet gegevens uitwisselen.
Dat is tegen forumregel 7, daten is niet toegestaan.
Dit is immers geen dating site (jammer genoeg).:P

Nu even mijn ervaringen delen!:

Ik ben bi seksueel ook al vond ik het vroeger eng om dat te vertellen.
Iedereen verwachtte gewoon van mij dat ik hetero was/ zou zijn en daarom durfde ik het heel lang niet met mensen te delen en zat ik als het ware half in de kast. (haha :P) Ik heb geen voorkeur voor meisjes of jongens etc.

Na een bepaalde tijd dat ik van school ging switchen besloot ik het gewoon te vertellen aan mijn vrienden en ze accepteerde het vrij snel. Ik ben nu op een jongen die homo is en dus niks voor mij voelt..
Het leven is ingewikkeld.

Maarja dat was het zo'n beetje....

Groetjes van Maii 😳
@Kindertelefoon,

Waarom staat er ineens een rechthoekje (zo’n kadertje) om mijn reactie hierboven.

Dat is toch alleen bij reacties die jullie als KT zelf plaatsen?

Groetjes,
M&M’s
Badge +2
Beste M& M’s,

Jouw reactie was zo duidelijk dat wij hier een modbreak (kader) om hebben geplaatst om je reactie extra onder aandacht in dit topic te brengen.

Met vriendelijke groet,

Lida van de Kindertelefoon
Ik ben 13 en ook bi ik zou superstaat anderen willen leren kennen die hetzelfde meemaken❤️
Ik ben 13 en ook bi ik zou supergraag anderen willen leren kennen die hetzelfde meemaken❤️
Ik ben een gozer en heb zelf een grote voor keur voor meiden,ik kan ook opgewonden raken van jongens maar dat is redelijk zeldzaam.
@Lida van de Kindertelefoon,

Ik vond mijn reactie ook wel duidelijk toen de reactie waarop ik reageerde met die reactie er ook nog stond. Nu snapt niemand waarom ik zo reageer.

Ik ben eerst gewoon het topic van Anoniem150 aan het beantwoorden en dan ineens, uit het niets lijkt het, ga ik hem waarschuwen. Das toch vreemd?

Als jullie zijn reactie niet in zijn geheel hadden verwijderd, net zoals 2 andere reacties (op zich allemaal terecht verwijderd, want in strijd met de forumregels) onder mijn omkaderde reactie, dan hadden nieuwe lezers mijn reactie wsch wel begrepen.

Ik bedoel dus dat als de reactie van Anoniem150 weliswaar niet meer in zijn geheel leesbaar was, maar er zoiets had gestaan als “reactie door KT verwijderd, oproepen tot contact is in strijd met de forumregels” of zoiets. Dan had iedereen mijn reactie wel begrepen.

Ik hoop dat ik het duidelijk (genoeg) heb uitgelegd.

Btw kennelijk vond iemand bij de KT het kennelijk toch niet goed (genoeg), want het kadertje is nu weer verdwenen.

Ik snap het nu helemaal niet meer :?

Groetjes 🙂,
M&M’s

Reageer