Vraag

Ik ben bi en ben benieuwd naar andermans verhalen


Badge +1
Ik ben 15 en al een jaar bi

Dit topic is gesloten

11 reacties

Volgens mij heeft iemand hier eenzelfde topic aangemaakt.
Misschien is dat genoeg.
Badge +1
Nee ik vraag ander mans verhalen ken die persoon niet
De meesten hier kennen elkaar niet....

Waar het om gaat is dat die persoon ook naar andermans ervaringen heeft gevraagd en enkele mensen hebben daar al gereageerd.
Vandaard dat ik dacht dat jij daar iets aan kon hebben.....
Misschien kan je het dan vragen aan de mensen die je toch kent? bespaart voor de volgende x een topic.
Badge +1
Even voor alle mensen ik wil gwn deze topic maken en vragen stellen als je niet wilt antwoorden ga dan snel weg
Tja, ten eerste moeten er dan wel mensen zijn die Bi zijn en ze moeten ook zin hebben, he.

Misschien naar een chatsite gaan. Dan heb je een veel grotere kans
Ik ben 17 en lesbisch
Badge +1
Je. Irriteert mij vers
Hoi!

Off-topic:
@menspersoon zit al langer op het KT forum dan jij, dus ik denk dat hij de regels/het forum beter kent dan jij.

On-topic:
Ik zit nu best te struggelen met mijn geaardheid. Ik weet wel zeker dat ik niet hetero ben. Ik heb al een keer verkering gehad met een meisje (wat overgens al uit is) en vind nu een ander meisje een soort van leuk, maar ik voel me seksueel meer aangetrokken door mannen dan door vrouwen

Best ingewikkeld hé?? ?
@maii & @incapible brainiac natuurlijk ook ?
Zullen we nu niet zo'n stomme disscussie voeren maar gwn on-topic gaan? Al snap ik niet helemaal wat je met de vraag bedoelt, en even aanvullende op gekkeboy05, ik denk inderdaad dat ik en de personen doen hebben gereageerd die al langer het forum gebruiken de regels wel kennen.

Groetjes, 360popescope