Vraag

ik ben bang voor later

  • 4 January 2019
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
elke dag loop ik rond met het gevoel stel ik krijg een vriendje en hij vind me lelijk en komt niet klaar door mij of doet dingen die ik niet wil of hij vind me slecht zoenen of tongen ik durf niet te tongen omdat ik ban ben om het verkeerd te doen hoe kan ik dit uit me hooft krijgen

3 reacties

Een vriendje is er niet alleen voor seksualiteit. Ik neem aan dat jij ook geen seks met een jongen zou hebben waar je het alleen maar mee doet omdat hij ‘mooi’ is.
Als je een vriendje hebt en jullie komen tot het punt van seks, moet hij jou wel zo leuk vinden om het te doen.

Als hij dingen wil doen die jij niet wil, zeg dan duidelijk NEE. Dan doet hij het ook niet. Doet hij het wel, dan snap ik niet hoe hij zo lang jou vriendje heeft kunnen zijn. Dat tongen en zoenen komt wel goed, iedereen had zijn eerste keer. En klaarkomen tijdens seks dat doet hij zeker hoor ahhahah 😉.
Ik denk niet dat het zo heel nuttig is om je daar nu al zorgen over te maken.
Het is niet alsof jij je er op voor kunt bereiden.
Dus als het destijds een probleem vormt, dan pak je dat aan.
Sowieso is het wat makkelijker om van het beste van mensen uit te gaan, dus zou jij er van uit kunnen gaan dat hij juist jou zal helpen.
hoi,

ik zou je geen zorgen maken.
een vriendje is iemand die van je houd, als hij echt van je houd dan gaat hij niet hierdoor weg.

ik weet dat zoiets moeilijk is om te geloven maar het is toch wel echt waar

Reageer