Beantwoord

ik ben bang dat ik zwanger ben...

  • 14 March 2019
  • 10 reacties
  • 1939 Bekeken

Badge
Hallo allemaal,

ik ben een meisje en ging laatst afspreken met een jongen. we zouden wat dingen doen alleen het liep uit de hand. Voordat ik t wist voelde ik zijn lul langs mn kut glijden en schreeuwde heel hard. Ik ben nu doodsbang om zwanger te worden. Denken jullie dat ik zwanger ben?
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 March 2019, 00:16

Bekijk origineel

10 reacties

HAYYYYYY

ik ben anneniempje, ik wil graag wat antwoorden
Natuurlijk ben je niet zwanger!!
Het moet er echt ingaan voordat het de eicel echt kan bereiken.

Veel plezier verder
De een test
De kans bestaat natuurlijk dat dat eventueel genoeg zou zijn geweest voor een bevruchting, maar die kans lijkt mij wel erg klein.
Sowieso weten wij niet alle details, dus daardoor kunnen we niet de meest extreem accurate conclusies trekken.
Als je je er toch nog zorgen over maakt, dan kan een zwangerschapstest zekerheid bieden.
Ik denk dat je dan niet zwanger bent
als je geen voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt, dan is de kans zeker aanwezig. ook al duurde de vrij partij misschien niet zo lang, kan het gebeuren dat er voorvocht vrijkomt en daar kun je zwanger van worden. mijn advies is om een zwangerschapstest te kopen. als hieruit blijkt dat je toch zwanger bent moet je met elkaar praten over hoe julie nu verder gaan of je het wilt houden, maar hopelijk is dat niet nodig!
Badge
@Levensgenieter420 we hebben geen seks gehad maar zn lul kwam wel langs mn kut...
Badge
ik hoop van niet
Badge
@Anneniempje super bedankt voor je reactie!! hoop dat ik niet zwanger ben!!
Hallo,

Is de penis in je vagina geweest? Of enkel er alleen langs gegaan/gewreven? In het eerste geval is een zwangerschap haast onmogelijk. Hierbij zou het zaad (als er voorvocht is geweest of een zaadlozing) bijna niet in jouw baarmoeder terecht kunnen komen om zo een bevruchting te laten plaatsvinden.

Ik weet het niet, als jij zelf een vermoeden hebt van wel zou ik een test doen! 

Reageer