Ik ben 16 en ik ben gay, denk ik

  • 11 January 2019
  • 5 reacties
  • 755 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet precies hoe dit allemaal werkt, maar ik denk dat ik een gesprek aan had moeten maken ipv van mijn vraag "ik denk dat ik gay ben/ naaktfoto's" om daarop door te kunnen praten. Ik heb heel veel aan de openheid van dit forum gehad, en dat wil ik niet verliezen, i guess.
Daarom dit gesprek dus.

@M en Ms ik hoop zo erg dat je dit leest..
Ik heb mijn oude bericht hieronder gezet.

Ps. leuk dat jullie Les choristes ook zo mooi vonden!
_______________________________________________________________

Wow, heftig, gaaf, ik weet weer niet waar ik moet beginnen...

Oke, verliefd op acteurs: Ik had dat met Joes Brauers die Jasper (Jappe) speelde in tv-serie Tessa. Heb toen ook andere films met hem gekeken en ik wist niet zo goed wat ik er mee moest.
Nu is hij 19 en heeft hij heel lang haar en dat voelde eerst wel echt k*t. Laatst hadden we op school een Franse film gekeken, een jongen in die film was dus iets jonger dan ik, maar ik vond 'm heel aantrekkelijk. Toen heb ik ook heel het internet afgezocht over hem. Hij is nu singer-songwriter met bakkebaarden : ( ik zoek zo wel ff linkjes)

Hoe is het om door je ouders betrapt te worden terwijl je met een andere jongen bent en alletwee (of drie dus : ) ) een stijve hebt?
En hoe groot is jullie douche wel niet??

Dat je mishandeld bent spijt me echt man. Waarom zou je zoiets doen?? Waren die jongens dan ook gay? En supergeil ofzo? WTF
Weten je ouders inmiddels wel wat daar toen gebeurd is?

Heel iets anders: Dat verhaal van het kussen, o m g. Hoe is jullie leven zo mooi??

En wat betreft kinderen krijgen: vind je het dan niet jammer dat je niet samen iets kunt maken en grootbrengen wat echt alleen van jullie is? Dat lijkt me wel echt tof namelijk!

Naakt zwemmen of sauna gaat m hier niet worden helaas. Ik woon in het cemtrum dus moet altijd een zwembroek aan... sauna staat al tien jaar in een doos bij ons, ik woon in een verbouwing..

Gaan jullie naar de roze maandag op de Tilburgse kermis? Dat ligt helemaal in Brabant... is dat alle reistijd waard? Wij hebben een gsa op school, heb overwogen om daar bij te gaan, maar durf ergens niet denk ik.

Tot slot: Jullie hebben zo'n mooi leven volgens mij. Lijkt me echt gaaf om een twin te hebben die ook gay is. En dat jullie zulke goede vrienden hebben, daar mag je echt blij mee zijn.

De linkjes:
https://youtu.be/Vel-9_wA_WQ het begin en vanaf 1:25
https://youtu.be/gbVYApSnstk het hele filmpje eigenlijk

Best raar om dit zo voor het eerst uit te spreken, nota bene tegen iemand die ik niet eens ken. Misschien maakt dat het ook wel makkelijker...

Groet,
D.

5 reacties

ja ik ben ook gay
Badge
ja ik ben ook gay
Ik ben bischierig en wil is een keer dingen proberen met een jongen. Heb jij daar al ervaring mee?

ja ik ben ook gayIk ben bischierig en wil is een keer dingen proberen met een jongen. Heb jij daar al ervaring mee?

een klein beetje

Reageer