Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

ik ben 13 en wil sex

• 23 januari 2014
  • 15 reacties
  • 29858 Bekeken

Ik ben 13 jaar en wil heel graag sex! Ik kan het gewoon niet meer uithouden! Ik ben verder een normaal persoon hoor 😉. En ik wil niks horen van: ''Je moet ermee wachten'' enzo, want dat is voor mij geen oplossing!

15 reacties

Hei!

Dat is heel normaal op jouw leeftijd, en je mag dan niet willen horen dat je moet wachten, dan lees je het maar. Seks moet iets speciaals zijn, een daad uit liefde, en zeker de eerste keer moet speciaal zijn met iemand waar je van houdt. Je kan masturberen, dat kan helpen, maar als je nu met een random iemand seks hebt krijg je er spijt van en je bent ook nog redelijk jong. En als je van te voren al weet dat je te horen gaat krijgen dat je moet wachten, wat denk je dan dat het beste is?

xx Gleek
Heey ,
Gleek heeft helemaal gelijk. Ik ben net 18 geworden , en ik heb best wel vaak seks gehad. Hier heb ik een paar tips.
- Als je seks wilt , moet het niet met een player zijn. 
- Hoe je moet uitzoeken als hij/zij een player/playster is , kijk goed uit op feestje ( zoals een huisparty van jou ofzo )
- Hij moet geen grote piemel hebben , dat is niet fijn voor jou , je hebt meer pijn dan dat je het leuk vind ( als het een jongen is natuurlijk )
- Als je niet weet hoe je moet beginnen , begin gewoon met zoenen en aan zijn/haar kleren trekken.
- Dan gaat hij/zij het vanzelf doen en zorg ervooral voor dat als je wilt dat hij je borsten aanraakt , trek het dan in het begin ga je een beetje sexy op zijn tafel zitten , en dan ga je de hele tijd rond die plek rondjes draaien. 
- Wat ik ook weleens heb gedaan om het te proberen , mijn vriend heeft een eigen huis , en ik ga vaak bij hem logeren ( dus hele avond partyen met andere seks op de pingpongtafel enz ). Maar wat ik deed om te proberen was , hij ging wat chips halen en cola , dus deed ik mijn kleren uit en ging op zijn bureau liggen. Toen hij naar binnenkwam , ging hij lachen en toen trok hij zijn kleren uit en hebben we seks gehad. Dat was grappig en fijn.

Ik hoop dat je heel veel wat hebt aan mijn tips 

xoxoxo Een meisje met ervaring van seks
Ik ben ook 13 en wil graag seks is heel normaal
ik heb soms ook het gevoel dat ik er zin in heb erg he
Is heel normaal, je bent nu in de puberteit. ik had het ook ( ben nu 15 ) wat ik heb ervaren is dat het over de jaren wel minder is geworden. houd het nu gwn even bij mastruberen. En je wilt dan wel niet horen dat je moet wachten maar is wel zo. stel nou je hebt seks met iemand, en je gebruikt een condoom kan die alsnog scheuren. en het kan ook aan mij liggen maar ik zou op mijn 13/14e  geen vader willen worden 
Dat je graag seks wil is prima,
maar overhaast je niet in de beslissing met wie je dit wil.
ik heb precies hetzelfde wil ook graag seks en ben bijna 13!
Een ding had ook die leeftijd al ik ben nu 17 en af en toe heb je dat nog steeds !! En een ding de eerste keer voor meiden kan het pijn doen (niet voor alle maar meeste wel)
Ik ben ook 13 en wil heel graag seks hoe kan ik iemand het beste vragen? Ik ben jongen btw
Badge
Ik ben 14 en wil het ook wel graag, maar dan wel met iemand die ik echt leuk vind en kan vertrouwen
Thomas ik heb hetzelfde probleem alleen denk ik dat ik al helemaal geen kans heb aangezien ik nooit iemand durf te vertellen dat ik haar leuk vind en de enige keren dat ik het heb gedaan werd ik afgewezen?
Hoi ik wil ook heel graag sex -gewijzigd door De Kindertelefoon-
Badge +3
Hey! Ja probeer iemand te vinden maar: Waarom staat er op je profiel dat je 17 bent?....
Badge
Hi ik ben nu net 13 (meisje) en wil ook heel erg graag seks, maar echt niemand die ik goed ken en ik van hou (jongens/meisjes ik ben bi) is op dat level....mehhhh het is erg kut, want je wil het wel met iemand waarvan je houd en vertrouwd😒
Ik ben 12 ben jongen wil wilt seks

Reageer