Ik (17) wil dik zijn voor beter seksleven

  • 9 December 2019
  • 7 reacties
  • 560 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, ik ben een meisje van 17 en ik wil heel graag nog dikker worden, ik wil namelijk dik zijn. Ik ben al wel op weg en ik vind het fijn en lekker om een dikke buik te hebben en dik te zijn. Mijn spijkerbroeken koop ik te strak en te laag, zodat ik dan een extra hangende buik heb, want dat vind ik sexy. Jongens kijken me ook aan. Ik voel me dan veel mooier en mijn vriendje vindt dit ook geil en mooi. Ik merk dat mijn seksleven er veel beter door wordt want wij vinden dit allebei heel chill.

Maar nu mijn probleem: Ik kom de laatste tijd niet zo snel aan, terwijl ik wel heel veel vette dingen eet, zoals tussen de middag een zak chips en soms ga ik met hem naar de mac. Ik ben 1 meter 71  en ik weeg nu 83 kg maar ik wil het liefst sowieso  minimaal 100 kg. Hebben jullie tips en vinden  jullie dikke meiden ook aantrekkelijk? (en wie herkent dit van mij ook?) En hebben jullie tips hoe ik nog dikker kan lijken (qua kleding/lingerie bijv), want het stimuleert echt ons libido en ik wil het beter en sneller want mijn gewicht staat al een tijdje stil. Groetjes Marietta


7 reacties

Hey Marietta

 

Hoewel ik me kan inbeelden dat sommigen een volslanker iemand aantrekkelijk vinden, is het van belang om op je gezondheid te letten. Overgewicht kan namelijk je ingewanden en gewrichten beschadigen. Daarbij zorgt vetrijk voedsel niet enkel voor het aankomen in gewicht, maar ook voor het stilaan dichtslibben van je bloedvaten. 

 

Eventueel zou je je lichaam voller kunnen doen lijken door spiermassa te kweken. Dit kan via spieroefeningen, zwemmen, bepaalde yogastijlen, etc. Proteïnerijk voedsel zou hierbij kunnen helpen. Op deze manier krijgt je lichaam een stevigere uitstraling, terwijl je gezondheid er niet onder lijdt. Daarnaast zou je eventueel kleding met horizontale strepen kunnen dragen, aangezien je in deze minder slank lijkt. 

 

Groetjes

Kenshin

Dit klinkt niet als een Europees ideaal, maar goed….
Het is namelijk wat gebruikelijker om fitte mensen juist net wat aantrekkelijker te vinden in de meeste westerse culturen.

Ik hoop dat je doorhebt dat jouw droomgewicht van 100kg je zwaar overgewicht oplevert.
Jullie mogen het dan wel super sexy vinden, maar ik ben benieuwd of jullie diabetus ook zo super sexy vinden.
Dat geld natuurlijk ook voor schade aan je interne organen en dat is dus schade die niet zomaar herstelt….
Dichtslibbende bloedvaten en  een te hoge bloeddruk zijn ook een van de perks die bij overgewicht horen.

Sowieso denk ik niet dat dit echt een boost voor je seksleven gaat worden, omdat dit een enorme impact heeft op je mobiliteit.
Kunnen bewegen is een tikje cruciaal voor dat hele seks gebeuren.
 

Ik sluit mij hier dan ook aan met Kenshins alternatief: spiermassa trainen.
Wat extra kracht zal je eerder meer actie in de slaapkamer opleveren dan extra kilo's.
Sowieso verkort een sixpack je levensverwachting ook niet met enkele jaartjes.

“ en vinden  jullie dikke meiden ook aantrekkelijk? “
Nou, nee.
Het laat mij gewoon een gebrek aan zelfbeheersing zien of zelfs onwillendheid om te veranderen.
Hetzelfde geldt ook voor een persoon die zichzelf elk weekend volgiet met drank, of elke pauze buiten te vinden is met een sigaret.
Daarnaast is het ook fysiek niet bepaald mijn ding en dat geldt voor vele mensen in westerse landen.

 

 

Je zou kunnen zeggen dat dit niet zo super aardig is van mij om te zeggen, maar wat bereikt iemand er mee door de waarheid hier te verzachten?
 

Heel erg bedankt voor de reacties en voor de eerlijkheid. Ik ga kijken wat ik ermee ga doen. 

 

Anderen hoor ik ook graag! X

Hee, 

dik zijn moet je echt niet willen. Ik woog 95 kg, kreeg allerlei lichamelijk klachten en was constant uitgeput omdat ik geen conditie meer had. Leuke kleren passen niet meer, de meeste mensen vinden je juist onaantrekkelijker. 

Het maakte mij heel erg onzeker. Je moet natuurlijk gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Maar spiermassa is echt beter voor je gezondheid dan vet. Dus denk er wel goed over na voordat je zoveel aankomt. De kilo's er af krijgen is moeilijker. Geloof me. 

 Ik weeg nu ongeveer dan 74 kg. En ik het heeft me echt veel moeite gekost om het eraf te krijgen. Dus doe geen dingen waar je later spijt van krijgt

Nogmaals, het is jouw lichaam, dus jou keuze

liefs, 

Xxjee

hey ik vind dit allemaal ok enz maar zorg er wel voor dat je gezond bent bro

Bedankt, ik zie eigenlijk wel nu meer gevaar dan voorheen… Jullie hebben gelijk denk ik. 

Reputatie 5
Badge +3

Zolang je lichaam geen klachten opleverd dan kan het. Als je echt kilos wil aankomen moet je niet die vette drek eten dan slip je dicht. Wat beter werkt zijn speciale skahe menu’s om aan te komen

 

google het maar eens

Reageer