Vraag

iemand wil met me neuken…..

  • 1 October 2022
  • 2 reacties
  • 966 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi ik ben 12 jaar en ik heb nog geen vriendje haha zou ik wel willen maar ja ik wil toch nog ff wachten maar ik zit dus nog maar net op de middelbare school! Dus ik heb afscheid genomen van me oude klassie maar er was 1 jongen hij is 13 jaar en ik wist al dat hij iets van me wou maar ik wou niks met hem…. En hij is naar dezelfde school gegaan als mij helaas😂 maar een weekje geleden begon de drama hij appte mij zo van heee alles goedd lang niet gesproken enzo BEGON gwn super leukk eig! Hij wou het spelletje genaamd DDW spelen ik was euhm beetje raar maar OKEEE! Wij dat spelen hij is aan de beurt hij koos durf i kon niks bedenken en zij jij mag iets kiezen niks ergs pls hij zij Oehh ik weet wel iets lekkers ik schrok een beetje een deed me telefoon uit iets later ;pling; berichtje je van…… ik kijk ik zie al dat hij een foto van iets heeft gestuurd ik denk gwn een selfie maar NEE het was een pik foto ik schrok heel erg en appte hem ik kan niet meer met je appen sorry en reageerde niet meer op zijn appjes en nu stuurt hij mij allemaal rare dingen ik reageer er NIET op naar ik voel me heel vreemd deze week en ben niet helemaal lekker door die foto ja beetje raar maar in zijn appjes noemt hij mij ook mommy enzo en ik voel me gewoon heel eeg naar…. Heeft iemand tips?💕


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

blokkeren die handel, en aangeven bij een vertrouwde volwassene. absoluut NIET oké wat hij doet, wat een enorme engerd.

Reputatie 4
Badge +2

Eerst paar screenshots maken en dan past blokkeren/rapporteren. Misschien kun je tegen je mentor vertellen. Hij/zij gaat zoizo iets tegen doen. Het is niet normaal dat hij zomaar rare dingen stuurt.

 

Laurens:)

Reageer