Beantwoord

Iemand uit mโ€™n klas.....tips?

  • 28 November 2018
  • 6 reacties
  • 1860 Bekeken

Badge +2
Hoi,

Er zit een andere jongen bij ons in de klas die echt aardig is. Hij is echt super knap en aardig en behulpzaam en lief en zโ€™n sixpack is super๐Ÿ˜‚. Ik wil hem eigenlijk een keer naakt zien zonder dat het echt opvalt weet je wel (zit niet op een sport waar je moet douchen erna en bij gym hoeft dat ook niet) ik wil hem eigenlijk best wel pijpen. Ik weet niet of hij homo/bi is en hij praat niet super veel met me (wel meer de afgelopen tijd). Hebben jullie tips?
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 January 2019, 03:20

Bekijk origineel

6 reacties

gewoon zorgen dat je een relatie met hem krijgt veel met hem praten en aan hem zitten ook bijvoorbeeld met je benen onder de tafel
Badge +2
gewoon zorgen dat je een relatie met hem krijgt veel met hem praten en aan hem zitten ook bijvoorbeeld met je benen onder de tafel

Goeie, bedankt. Krijg waarschijnlijk meteen en stijve dan maar ja he.....๐Ÿ˜‚
Hi @lovetotalk,

haha, maar je wilt toch ook een stijve waar hij bij is ๐Ÿค”๏ปฟ

ik dacht even dat je het over mij had, toen ik las "Hij is echt super knap en aardig en behulpzaam en lief en zโ€™n sixpack is super๐Ÿ˜‚", maar ja, toen las ik dat er bij jou op school niet gedoucht wordt na gym (bij ons wel) en dat je niet weet of die jongen gay is. Nou, iedereen uit mijn klas weet dat mijn twin en ik gay zijn.

Ok, dus het gaat over iemand anders haha โ˜บ๏ธ

Tsja, ik zou net als @annoniemegebruiker proberen vrienden te worden, dus keertje afspreken, wat gamen en dan verder.
Keertje logeren bij elkaar en ja, dan is het wel zo fris om voor het slapen ff te gaan douchen en om water te besparen is het uit milieu-overwegingen bijna noodzakelijk om dan maar samen te gaan douchen. Ik denk dat er niks anders op zit ๐Ÿ˜‚

Je kunt ook gwn een keertje afspreken om samen te gaan zwemmen en dan samen omkleden ofzo.

Doe alleen dingen die jullie allebei willen.

Groetjes,
M&M's
Badge +2
Hi @lovetotalk,

haha, maar je wilt toch ook een stijve waar hij bij is ๐Ÿค”Ja klopt, das best hot eigenlijk, maar geen idee hoe die dat oppakt ๐Ÿ˜‚
ik dacht even dat je het over mij had, toen ik las "Hij is echt super knap en aardig en behulpzaam en lief en zโ€™n sixpack is super๐Ÿ˜‚", maar ja, toen las ik dat er bij jou op school niet gedoucht wordt na gym (bij ons wel) en dat je niet weet of die jongen gay is. Nou, iedereen uit mijn klas weet dat mijn twin en ik gay zijn.

Ok, dus het gaat over iemand anders haha โ˜บ๏ธ Dussss weet ook gelijk half hoe jij eruit ziet๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚. Is je twin ook gay? Want dat lijkt me echt grappig

Tsja, ik zou net als @annoniemegebruiker proberen vrienden te worden, dus keertje afspreken, wat gamen en dan verder.
Keertje logeren bij elkaar en ja, dan is het wel zo fris om voor het slapen ff te gaan douchen en om water te besparen is het uit milieu-overwegingen bijna noodzakelijk om dan maar samen te gaan douchen. Ik denk dat er niks anders op zit ๐Ÿ˜‚

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ goed idee

Je kunt ook gwn een keertje afspreken om samen te gaan zwemmen en dan samen omkleden ofzo.

Doe alleen dingen die jullie allebei willen.

Groetjes,
M&M's
Hi @lovetotalk,


Dussss weet ook gelijk half hoe jij eruit ziet

(donker)blond, blauwe ogen, cool haar haha, nu weet je de rest ook ๐Ÿ˜‚


Is je twin ook gay? Want dat lijkt me echt grappig

Yep, we komen uit รฉรฉn ei, weet trouwens niet of dat er iets mee te maken heeft ๐Ÿค”


Succes en veel plezier met het afspreken en logeren enzo.
Update is nice, altijd leuk om te lezen hoe het gaat/gegaan is.

Groetjes,
M&Mโ€™s

Reageer