Vraag

hulp van moeder

  • 14 July 2022
  • 7 reacties
  • 3159 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi meiden

Is het raar dat me moeder dingen aan me leert.

Valt me nu pas op maar ze bemoeit/helpt me veel

Ze heeft me dingen op sex gebied en ongesteld geleerd

De eerste keer was toen ik voor het eerst ongesteld was geworden en ik het tegen haar zij moest gelijk mee komen naar de wc ze liet me zien hoe ik een tampon moest last maken enzo en hoe ik hem moest in doen en dat deed ze toen bij mij.

Ook een keer had ik tegen haar gezegd dat we over sex hadden gepraat op school en toen kwam ze bij me met haar nep piemel en ging ze alles uit leggen ook hoe ik moest pijpen en ze deed het voor en moest het toen ook na doen

Ze heeft me een keer betrapt toen ik aan vingeren was kwam ze er bij zitten en legde me uit hoe en wat ik moest doen waar alles zat en ze liet me het ook zien bij haar zelf en wees het ook aan bij mij

Hebben jullie ook zo'n moeder die dat doet


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

volgens mij is dit helemaal niet raar. Mijn moeder doet het zelf niet, maar de moeder van een vriendin doet het wel bij mijn vriendin. Als je het zelf niet erg vind, is dit alleen maar superfijn! Ik zou het zelf ook wel willen, alleen ben ik te verlegen. Hopelijk help ik je hiermee!

groet, Jackie

Mijn moeder heeft me wel voorgedaan hoe ik een tampon in moet doen maar dan zeg maar met haar onderbroek aan.  En ze ging de badkamer uit toen ik het ging doen. Ik vind dat genoeg.  Ik hoef echt geen moeder die me laat zien hoe ik moet pijpen. Dat gaat mij te ver

Reputatie 3
Badge +2

@Jackie10  Hoi. 

Heeft je vriendin aan jou vertelt was haar moeder doet dan?

Ik vind zelf wel fijn. Nu weet ik hoe alles werkt enzo wel raar ofzo om zo te leren ma ja .

Als je het zelf ook wil waarom vraag je het dan  niet gewoon of geef een hint.

onnodige quotes verwijderd

Reputatie 3
Badge +2

@Mimo Vond je het niet eng dat je voor heteerst een tampon in deed? Hoe oud was je toe ? Ik vond het fijn dat me moeder het 1 keer voor deed en bij mij in deed nu weet ik altijd hoe het moet zonder dat ik eerst zat te proberen zeg maar.

Ja ik heb een moeder die graag helpt en ja dat pijpen kwam zo te praten en toen vroeg ze aan mij weet je het anders doe ik het ff voor dus dat heeft ze gedaan.

onnodige quotes verwijderd

Hoi ik ben ook een keertje betrapt op vingeren en toen was me moeder ook aan het meekijken en hielp me ze zei dat ze het geil vond als ze aan haar borsten zat tijdens vingeren en toen moest ik ook aan me borsten zitten en allemaal andere dingen heeft ze me geleerd. Ik vind het wel geil

Nou ja ik vond het wel spannend, maar het ging door de uitleg wel goed. Het lukte me zelf prima ook zonder dat zij het deed. Ik was toen ook 14. Nu nog.  Het is een paar maanden geleden.

Reputatie 1
Badge +3

Hoi meiden

Is het raar dat me moeder dingen aan me leert.

Valt me nu pas op maar ze bemoeit/helpt me veel

Ze heeft me dingen op sex gebied en ongesteld geleerd

De eerste keer was toen ik voor het eerst ongesteld was geworden en ik het tegen haar zij moest gelijk mee komen naar de wc ze liet me zien hoe ik een tampon moest last maken enzo en hoe ik hem moest in doen en dat deed ze toen bij mij.

Ook een keer had ik tegen haar gezegd dat we over sex hadden gepraat op school en toen kwam ze bij me met haar nep piemel en ging ze alles uit leggen ook hoe ik moest pijpen en ze deed het voor en moest het toen ook na doen

Ze heeft me een keer betrapt toen ik aan vingeren was kwam ze er bij zitten en legde me uit hoe en wat ik moest doen waar alles zat en ze liet me het ook zien bij haar zelf en wees het ook aan bij mij

Hebben jullie ook zo'n moeder die dat doet

Nee dit is niet raar ik heb zelf aangeven dat ik dan niet wil anders zou zij het ook hebben gedaan 

Reageer