Hulp met vriend

  • 7 December 2018
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben M M (17 jaar)
Ik woon nu bij mijn vriend(26 jaar). Hij gaat met veel mensen om van de prostitutie. Ik ben bang dat hij vreemdgaat met meerdere meisjes hoe moet ik hem dat vertellen. Hij slaat me wel eens, maar hij geeft me ook cadeaus en ik moest een keer mee naar zo'n club. Ik was bang er gingen mannen aan me zitten. Ik vertelde hem dit en hij brak in tranen uit en zij wie durft mijn lieve schat aan te raken en begon met te knuffelen. Maar naar een half uur werd hij boos dat ik niks had gedaan.


groet M M 😘

Gebruikersnaam aangepast door De Kindertelefoon

3 reacties

hey,

dit klinkt totaal niet goed. ik denk dat hij je alleen knuffelt en kado's geeft omdat je dan bij hem blijft.
ik zou echt bij hem weg gaan
Misschien is het lastig te geloven als je verliefd bent op hem, maar dit klinkt als een klassiek geval van een loverboy, die eerst meisjes inpalmt met cadeaus, en daarna mindere bedoelingen heeft. Alle alarmbellen zouden moeten gaan rinkelen op de manier zoals jij het beschrijft. Zelfs als hij geen loverboy is, zou het feit dat hij je geslagen heeft al genoeg reden moeten zijn om de relatie te beeindigen. Wat misschien extra moeilijk is als je bij hem ingetrokken bent, maar kies voor jezelf ! Heel veel succes toegewenst
Volgens mij is jou vriend een loverboy. En je vriend zou je zo niet moeten behandelen. Hij zou ook helemaal niet naar de prostitutie gaan want dan gaat hij sws vreemd wat daar heeft iedereen seks. En het feit dat hij je ook dar heen brengt kan misschien gevaarlijk zijn want er is een kans, ik weet niet hoe groot/klein, dat je daar blijft.
Dus meid als ik jou was ga bij hem weg, het is lastig maar het is het veiligst voor jou, en ga verder met een gelukkig leven.😉😉

Reageer