Beantwoord

hoorde ik mijn ouders??

  • 30 June 2019
  • 3 reacties
  • 2861 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik lig nu in mijn bed en ik heb net ongeveer een half uurtje geleden mijn ouders gehoord dit was echt mijn grootste nachtmerrie en die is uitgekomen ik durf niks tegen hun te zeggen of tegen mijn zus zij heeft het waarschijnlijk niet gehoord want ze zat beneden op de bank ik weet niet of ik het ze moet zeggen of gewoon door moet gaan met mijn leven en niks zeggen?? Heeft iemand dit ook meegemaakt of heeft hier wel een antwoord op zou je mij dan willen helpen
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 June 2019, 23:59

Bekijk origineel

3 reacties

Ikzelf heb dit niet meegemaakt. Ik zou zeggen dat er niet veel aan de hand is ik bedoel je ouders zijn ook maar mensen. Als je er echt mee zit vertel het dan aan iemand die je goed vertrouwd en praat er anders over met je ouders.
Hey Lotte2

Je hebt je ouders gehoord, voelt je ongemakkelijk, en vraagt je af of je hier wat van zou zeggen.

Hoewel ik me kan voorstellen dat het vrij onprettig kan zijn om je ouders intiem bezig te horen, is het vrij normaal dat zij zorg dragen voor elkaars verlangens. Als je met deze herinnering blijft zitten, kan je deze met iemand bespreken, eventueel anoniem met de KinderTelefoon.

Moest het in de toekomst gebeuren dat je ze hoort, kan je een koptelefoon opdoen, of de woonkamer opzoeken.

Groetjes
Kenshin

hoi lotte,

 

wat naar voor je.

ik heb dit zelf ook een keer mee gemaakt. we lagen in de carvan te slapen en ik werd wakker en zag/hoorde het ik heb heel de tijd wakker gelegen en heel zachtjes gehuild ik was nog 12 denk ik. ik twijfelde heel lang moet ik iets zeggen ofniet. toen ze klaar waren raapte ik al mijn moed bij elkaar en zei heel zagtjes: willen jullie dat nooit meer doen. het was heel akward en mama zei ook iets van zeg het de volgende keer eerder.

 

ik voelde me de dagen er na heel akward en niet fijn. nu nog steeds niet en nu ik hier aan denk krijg ik al weer kippen vel. dat was ook het moment dat ik besloot dat ik een eigen tentje wou.

 

maar jij kan niet zomaar een eigen huis nemen.

 

ik zou het proberen te vergeten. ik denk er ook niet meer aan. heel af en toe komt het me nog voor maar steeds minder.

 

en als je er over wil praten dan moet je dat doen met je ouders of wie dan ook. of ik!

Reageer