Vraag

Hond laten likken

  • 27 January 2021
  • 29 reacties
  • 5495 Bekeken

Badge +1

ik heb een vraagje

ik laat me hond likken aan me pik en kont

is dit raar

en doen er sommige dat ook

mvg.


29 reacties

Badge

en onhygiënische is maar het valt wel mee aangezien een hond zn tong supppeerr desinfecterend is 

En dit baseer je op wat?
De laatste keer dat ik checkte waren we onze handen aan het desinfecteren met schoonmaakalcohol en lieten we onze vingers niet schoonlikken door een viervoeter voordat we de winkel ingingen.
Al die lieve onschuldige bacteriën in de bek van zo'n hond zijn een erg gruwelijke manier om dood te gaan.

Even je handen wassen na het spelen dus.

?? Ja wat wil je hier mee zeggen we hebben hetniet over desinfectie hij laat zn penis likken door een hond en dan zeg jij ineens iets over desinfectectie ik snap het niet meer 🤷‍♂️

Het is natuurlijk kou leven. Dus ik oordeel niet, ik zou aanraden pindakaas er op te smeren

Hallo iedereen :)

Waarom zitten er mensen hier aan te moedigen om een hond te verkrachten… Het is gewoon verkrachten gezien die hond er niet echt toestemming voor kan geven. En pindakaas op je penis smeren is ook niet echt een goed idee. Pindakaas hoort thuis op een broodje en niet op een geslachtsdeel. En Ikziejewel_2006, een of andere forummer zei dat een tong van een hond superdesinfecterend is dus daarom ging hij erop in.

-TheMightySlayer <3

Badge

Hallo,

 

Dit is echt fucking raar beter stop je ermee want je kunt ziektes erdoor krijgen en het is zeer strafbaar.

Reageer