Vraag

Hond laten likken

  • 27 January 2021
  • 29 reacties
  • 5459 Bekeken

Badge +1

ik heb een vraagje

ik laat me hond likken aan me pik en kont

is dit raar

en doen er sommige dat ook

mvg.


29 reacties

is dit raar

Het leek mij vanzelfsprekend, maar het is absoluut een “ja”.
Doe het maar niet.

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Het is inderdaad niet heel normaal, dus doe maar gewoon niet. Daarnaast vind ik het ook niet heel hygiënisch.

Hallo Jongens :)

Uhmm, ok.

Er zijn vast meer mensen die dit doen.

-TheMightySlayer <3

ik doe dat ook, is gewoon normaal

Reputatie 4
Badge +3

ik ben zelf een meisje en ik heb ook een hond maar mij lijkt het eerlijk gezegd nogal raar.

Laten we niet vergeten dat het het ook gewoon strafbaar (art 254 Sr).

Hoi hoi,

 

dit is niet alleen strafbaar, maar ook buitengewoon smerig, op een hondentong zitten gemiddeld 5000 bacterien!

Doe dit niet meer. 

Badge +1

@zandkasteel50  hoevaak doe jij dat en hoe doe jij het

mvg jongens

Ik zou het niet doen. Ieder zijn “”””””ding”””””” maar dit is smerig en het kan geïnfecteerd en ontstoken raken.
Op een hondentong zitten 200X meer bacteriën dan op jouw penis. Ik zou ermee stoppen.

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb het ook een aantal keer laten doen maar ik heb nu kleine bultjes op me penis aan de achterkant ik weet niet of het van me hond komt maar ik raad het je niet aan om te doen

Kapot lekker toch?

Badge +1

@Progamer13 echt hé

Heb jij het eens gedaan 

Zoja met jouw hoe dan en hoe heb jij dat gedaan. 

Reputatie 7
Badge +5

Laten we niet vergeten dat het het ook gewoon strafbaar (art 254 Sr).

strafbaar of niet dit doe je niet in het openbaar dus wie zou daar ahter komen?

Reputatie 7
Badge +5

Je weet toch dat honden aan pis van andere honden kunnen likken. Het is een opwindende gedachte maar niet fris

Badge

ik ben een meisje en ik doe het ook, is echt lekker maar mijn hond weet niet hoe hij me moet nemen waardoor ik nog nooit seks met hem heb gehad super jammer

ik ben een meisje en ik doe het ook, is echt lekker maar mijn hond weet niet hoe hij me moet nemen waardoor ik nog nooit seks met hem heb gehad super jammer

Sorry, wat?!
Je hebt waarschijnlijk wel door dat dit dus echt niet de bedoeling is, dus stop er dan ook mee @Charliemoon .

Hallo Charliemoon :)

Bestialiteit is strafbaar…

-TheMightySlayer <3

Badge

ik doe dat ook, is gewoon normaal

nee is niet normaal 

 

Bericht in aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 2. (Ga respectvol met elkaar om.). 

Reputatie 2
Badge +1

Dag

 

Ik doe het zelf niet

Maar als je het lekker vind... Je doet wat je wil

En andere moeten er niet zo'n commentaar op hebben. Dit forum is niet om te zeggen dat andere raar zijn of niet. Als je commentaar hebt. Geef er dan meteen een oplossing voor

Anders reageer je NIET

Mvg

Mij xd

Bericht in aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 2. (Ga respectvol met elkaar om.). 

 

Maar als je het lekker vind... Je doet wat je wil

Ik denk niet dat we andermans (illegale) gedrag goed moeten keuren, omdat “diegene dat wil doen”.
Zulk wangedrag moet je juist duidelijk afkeuren.
Als zo'n topic aan wordt gemaakt is het duidelijk dat de TO niet doorheeft hoe fout diegene bezig is en dan moeten wij diegene daar aan herinneren.

 

Reputatie 2
Badge +1

Bericht in aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 2. (Ga respectvol met elkaar om.). 

 

Maar als je het lekker vind... Je doet wat je wil

Ik denk niet dat we andermans (illegale) gedrag goed moeten keuren, omdat “diegene dat wil doen”.
Zulk wangedrag moet je juist duidelijk afkeuren.
Als zo'n topic aan wordt gemaakt is het duidelijk dat de TO niet doorheeft hoe fout diegene bezig is en dan moeten wij diegene daar aan herinneren.

Zeker waar

Maar geef dan meteen enen oplossing aan die persoon

Ander heeft hij er niks aan

 

Hallo Anoniel :)

Als iemand het fijn vindt om meisjes te verkrachten, ga jij het dan ook goedkeuren? Bestialiteit is eigenlijk het verkrachten van een dier en dierenmishandeling.

-TheMightySlayer <3

Zeker waar
Maar geef dan meteen enen oplossing aan die persoon
Ander heeft hij er niks aan

Dat deed ik, maar dat deel van de reactie was weggehaald.
Naar mijn idee was het gewoon OK, maar goed.

Ik gok dat ik had aangegeven dat het misbruik maken van je huisdier  “debiel was” of iets dergelijks.
Prima als je dat stukje aan wilt passen, maar met de rest van de reactie was vrij weinig mis.
Misschien was het een beetje kort door de bocht, maar geheel respectloos zijn mijn reacties niet.


Ik wil best meer woorden gebruiken om te beschrijven hoe erg het is wat de TO deed , maar daar gaat jouw opmerking helemaal niet over.
 

De oplossing was dan om dit niet te doen.
Dat had ik vier maanden eerder ook al gezegd.
Meer hoeft er niet echt gezegd te worden lijkt mij.
Als je X niet moet doen is de oplossing meestal zo simpel als X niet doen.
 

Badge

Hallo ik zie veel reacties dat het niet kan en onhygiënische is maar het valt wel mee aangezien een hond zn tong supppeerr desinfecterend is maar het is wel een beetje zo dat hij wel kan happen bijten mis niet maar happen likt me ook niet fijn

 

en onhygiënische is maar het valt wel mee aangezien een hond zn tong supppeerr desinfecterend is 

En dit baseer je op wat?
De laatste keer dat ik checkte waren we onze handen aan het desinfecteren met schoonmaakalcohol en lieten we onze vingers niet schoonlikken door een viervoeter voordat we de winkel ingingen.
Al die lieve onschuldige bacteriën in de bek van zo'n hond zijn een erg gruwelijke manier om dood te gaan.

Even je handen wassen na het spelen dus.

Reageer