Vraag

Homosex als hetero

  • 20 April 2019
  • 3 reacties
  • 1381 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik ben een jongen van 13 jaar.
ik zit al een tijdje online te experimenteren met jongens om te kijken of ik gay ben. Ik kwam online iemand tegen die wel aardig was. Nadat ik een uurtje met heb gepraat heb ben ik naar zijn huis te gaan om sex te proberen. Hij was 36 en ik vond het niet chill. Hij deed gewoon rustig maar ik vond het echt niet fijn. We hebben alles wel geprobeerd. Ik weet nu wel zeker dat ik niet gay ben maar ik voel me heel slecht over dat ik ontmaagd ben zo jong en ook nog door een man.

Heeft iemand tips?

3 reacties

Hey!

Om te experimenteren heb je sex gehad met een man van 36.

Allereerst is dit hartstikke strafbaar voor die man. Hij is meerderjarig en mag helemaal geen sex hebben met iemand minderjarig.
Hebben jullie het veilig (condoom) gedaan? Ook bij homoseksuele sex is dit noodzakelijk tegen SOA's.
Als ditniet is gebeurd kan het nuttig zijn om je bij de huisarts op SOA's te laten testen.

Ik kan kan begrijpen dat je het niet fijn vindt dat je op deze manier ontmaagd bent. Er valt helaas niets meer aan te veranderen. Probeer uit deze ervaring te leren...
Bij veel mensen is de ontmaagding wel sowieso minder fijn dan vaak omschreven wordt.

Als je geen seks meer wilt met een andere man is dat prima, wil je dat wel nog is dat ook goed. Zorg gewoon dat je in de toekomst enkel nog dingen doet waar je je goed bij voelt (en die legaal zijn).

Groetjes
Lot
Hey,

we hebben het wel met condoom gedaan maar hij is er unberhaupt niet helemaal in geweest.
Hoi

Je hebt seks gehad met een meerderjarige man, om achter je seksuele oriƫntatie te komen. Inmiddels heb je hier spijt van.

Ik sluit me aan bij xLotx. Het verleden kan niet meer gewijzigd worden. Wat wel kan, is met het verleden leren omgaan. Je bent, ondanks de negatieve ervaring, tot bepaalde conclusies gekomen, en de kans is groot dat je in de toekomst bewuster om zal gaan met seksualiteit.

Je hoeft niets te doen wat fout voelt. Volg je gevoel, en probeer alleen intiem te worden met iemand waar je je oprecht vertrouwd en geliefd bij voelt.

Groetjes
Kenshin

Reageer