Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

homoseksualiteit

• 14 mei 2019
  • 9 reacties
  • 492 Bekeken

Badge
Ik weet zeker dat ik homo of Bi ben en ik zit er ontzettend erg mee en ik heb een vraag. Hoe kun je het beste aan je ouders vertellen dat je gay bent?
Heb je een tip of iets van hetzelfde deel het met mij plz.

AnoniemeGuy22
icon

Beste antwoord door Eenpersoons 14 mei 2019, 21:51

Hey @AnoniemeGuy22 heb het zelfde als jou ik weet niet hoe ik het tegen me ouders moet zeggen
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +4
Hey @AnoniemeGuy22 heb het zelfde als jou ik weet niet hoe ik het tegen me ouders moet zeggen
Badge
Hi, ik ben zelf een hetero meisje dus ik heb niet echt een idee over hoe je je voelt. Ik heb wel een vriend die ook gay is. Hij heeft het eerst tegen mij verteld voordat hij het tegen iemand anders had verteld. Ik heb er toen samen met hem over gepraat, hij vond dat erg fijn. Mijn tip is dus om iemand te zoeken tegen wie je het eerst kan vertellen; een goeie vriend of vriendin, misschien je broer of zus (als je die een hebt). En als je het eerst tegen je ouders wilt vertellen kan je dat natuurlijk ook doen! Ik snap dat dat spannend kan zijn maar hou in je hoofd hoe ze ook reageren ze kunnen je jou niet veranderen en zullen je moeten accepteren. Ik weet natuurlijk niet hoe je ouders zijn maar ik weet wel zeker dat ook al kunnen ze misschien niet zo reageren hoe je had gehoopt ze blijven van je houden. Je kunt ook voor je het zegt vertellen dat het volgende (wat je gaat vertellen) je gevoelig ligt en ze vraagt om begrip. Dit maakt het makkelijker voor je ouders om te zien hoe belangrijk het voor je is. Succes! -X- f
Badge
Heb jij misschien nog tips ofzo want ik zit er erg mee
Badge +4
Heb je een leerkracht die op het zelfde geslacht valt zo ja vraag hoe hun het gedaan hebben dat heb ik gedaan
Badge
Ik weet zeker dat ik homo of Bi ben en ik zit er ontzettend erg mee en ik heb een vraag. Hoe kun je het beste aan je ouders vertellen dat je gay bent?
Heb je een tip of iets van hetzelfde deel het met mij plz.

AnoniemeGuy22

@AnoniemeGuy22 ik heb precies hetzelfde probleem
Badge
Hoi.

ik ben zelf een hetero maar als ik gay zou zijn zou ik het wel gwn zeggen want je kan er niets aan doen. Je ouders accepteren je heus wel en meestal hebben ze het ook al door.

Ouders die het niet accepteren zijn losers. Maar als ze echt van je houden houden ze van je hoe je ook bent.

toch is dit misschien wel makkelijk zeggen omdat ik hetero ben. Maar zo zou ik het gwn doen

suc6

groetjes anoniempje
Badge
@Anoniempje350
Als mijn ouders het al door hadden zouden ze er al op gekomen zijn. Alleen mijn beste vriend weet dat ik gay ben.
Badge
Het beste wat je (naar mijn mening) kan doen is gwn wanneer je op de bank zit met je moeder fzo gwn zeggen wanneer een knappe vent op tv is: tyfus die is knap. Dan gaat zijwaarschiijnlijk vragen stellen enzo waardoor het voor jouw niet zo'n awkward begin is!
Badge +4
Je ouders weten waarschijnlijk het al ik ga binnenkort vertellen tegen hun

Reageer