Homo wordt verliefd op een meisje?!

• 7 november 2016
  • 4 reacties
  • 1229 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hey,

ik ben een jongen van 17 jaar, en val op jongens, ik ben al uit de kast voor heel ons gezin, voor de rest nog niet voor veel andere mensen. ik (had) sinds 27 augustus een relatie, met een vriend.

ik hou heel veel van hem, heb vlinders in mn buik wil alles met hem doen, denk 24/7 aan hem etc.

hij is integendeel nog niet uit de kast, voor niemand, maar we deden alsof ik een normale vriend was, en hij had al een soort van plannetje bedacht dat we samen gaan wonen etc en dan gaat hij het vertellen, omdat zijn familie het niet accepteert en dat vies en raar etc vinden.

HIJ HEEFT ASPERGER!

we hadden het heel leuk, we zaten veel aan elkaar en zoenden elkaar als we bij elkaar waren, dit was de laatste keer dat we elkaar zagen nog precies hetzelfde, nu wel al ongeveer een maand geleden, dus we hebben elkaar al lang niet meer gezien.

dit komt voornamelijk omdat hij stage heeft, hij dat dat al vanaf het begin van het schooljaar, en hij heeft nu de laatste week stage, maar de laatste maand ongeveer moet hij een extra opdracht erbij doen, en daar is hij erg druk mee en kunnen we dus niet afspreken. hij kon zelfs niet veel appen, omdat hij zo druk is, en ik weet dat het ij hem erg is omdat hij asperger heeft dus hij loopt al snel over.

in deze laatste maand vroeg ik tussendoor nog wel of hij me leuk vond, en elke keer zei hij 'ja', tot ongeveer een week geleden.

hij antwoordde toen met 'een beetje, sorry'

ik vroeg hem waarom, hij zei omdat hij me niet gelukkig maakt, dat hij het daarom wilde uitmaken. we hebben hier al wel nog een beetje over geappt.

maar vandaag zei hij dat hij eerlijk wilde zijn, en hij vertelde dat hij eigenlijk een speciaal gevoel heeft voor een meisje uit zijn klas, hij snapt het zelf ook niet en hij vind het raar, hij zegt dat het een beetje lijkt op verliefdheid. en dit heeft hij nu al een week.

hij vertelde trouwens nog steeds dat de reden dat hij denkt dat hij me ongelukkig maakt ook nog steeds meespeelt, wat overigens niet zo is!

ik snap dit zelf ook niet, hij vertelde dat hij namelijk al vanaf zijn 15e weet dat hij op jongens valt, en niks van meisjes leuk vind, hij is nu trouwens al 20 jaar. dit is de eerste keer dat hij zon gek gevoel voor een meisje heeft, en ik ben eigenlijk de eerste relatie voor hem. ook snap ik het niet omdat hij echt graag seks met me wilde en hij wilde echt aan mijn lul zitten enzo en pijpen en dat soort dingen, ook wilde hij neuken, EN GENEUKD WORDEN, HIJ DEED ZELFS VOORWERPEN BIJ ZIJN EIGEN ERIN! EEN STIFT EN EEN TANDENBORSTEL! IEL! en met vingers erin gaan enzo, ook bij mij wilde hij dat. hij gaf duidelijk veel om mij! heel duidelijk hij kon niet van me afblijven! en stuurde hartjes etc

Nu,

wat moet ik hiermee, kan ik hem stimuleren om verder te gaan met mij, is dit een fase, of is dit definitief? ik bedoel, het lijkt me sterk dat je ineens hetero word als je 20 bent en je al vanaf je vijftiende op jongens valt en op jongens geilt, en dat je geneukt wil worden en wil pijpen etc.

ik hou gwn zoveel van hem ik kan het niet voorstellen eigenlijk

4 reacties

Hoi,

Wat een ingewikkeld verhaal!

Wat mij vooral opvalt is dat hij denkt dat het verliefdheid is, en dat hij het dus niet zeker weet.
Ik heb misschien een theorie, maar ik kan daarmee ook compleet fout zitten.
Hij heeft asperger, en iets wat daarbij hoort is dat je graag alles zwart en wit hebt (duidelijk). Dit herken ik bij mezelf ook.
Misschien zou het kunnen dat hij vanaf zijn 15e vooral jongens aantrekkelijk vond, en dat toen hij jouw ontmoette de "keuze" maakte om alleen op jongens te vallen. En dus niet op jongens én op meisjes, want dat zou dingen alleen maar ingewikkelder maken.
Maar alsnog, na al die jaren, wordt hij verliefd op een meisje.
Ik dacht hier aan, omdat het me zelf zou kunnen overkomen. Maar nogmaals, ik kan compleet fout zitten.

Mij lijkt het verstandig om er met hem goed over te praten, hoe moeilijk dat ook is.
Als jullie er niet uitkomen, kan je denk ik het beste een time-out voorstellen waarbij jullie elkaar een tijdje alleen maar als vrienden zien (als jullie elkaar al zien). En dat je na zes weken nog eens met elkaar in gesprek gaat.

Ik heb zelf ook een vorm van asperger, en ik heb vaak de neiging om zelf conclusies te trekken over wat mensen van mij vinden. Daarom kan je hem denk ik het beste zo vaak en zo duidelijk mogelijk zeggen dat hij je gelukkig maakt. Want het feit dat jij dat denkt, betekent niet dat hij dat weet.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje kan helpen,
Groetjes,
Katrientje
Tis toch super normaal om een meisje verliefd te worden als je normaal gezien op jongens valt? (Voor mij wel tenminste, ik val op meisjes maar als ik nou verliefd wordt op een jongen.....dan ga ik het niet ontwijken natuurlijk)
Wat ik zou doen;
Vraag heel duidelijk of hij nog een relatie met jou wil
Ja of Nee zijn de enige 2 mogelijke antwoorden dus als ie zegt "misschien of "soortvan" dan Moet je zeggen "betekent dat ja of nee?"
Het moet duidelijk worden waar de relatie staat
Btw als hij exhr verliefd is op dat meisje, dan kan je hem dat niet ontnemen en moet je hem vrij ze gang laten gaan met haar
Samen met wat Katrientje zegt, Moet het wel goed komen denk ik
Oh, peterkever5, blijf maar gewoon luisteren naar mijn maat angovis, maar weet dat ik aan je denk in al je misère 😉

Reageer