Homo&Pedofiel

• 5 November 2016
  • 4 reacties
  • 380 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een 15Jarige jongen ( homo ) en zat een keer op een chat ik werd aangesrpoken door een jongen van 16 zijn nickname althans ( mijn naam nickname was 16Jaar, ik begon te chatten en hij zei dat hij ook in mijn stad woonde, ik wou hem graag ontmoeten. Toen ik naar ze huis kwam deed er een man van rond de 50 60 open, ik was gelijk weg gerend maar ik ben bang dat ik hem misschien 1x ergens zie, ik wil hem aangeven maar hoe ik wil het niemand vertellen wat ik heb gedaan bij me thuis.

4 reacties

Hoi!

Veel kun je er niet aan doen, aangezien de man je niet mishandeld heeft ofzo. Als die man op een dag voor je deur komt staan of vervelende vragen begint te stellen op die site, dan kun je hem aangeven. Misschien heeft die man er nu ook wel spijt van en gaat hij je ook niet meer lastigvallen.
Onthoud vooral dat je niet meer afspreekt via internet als je die persoon niet kent, ookal heeft 'ie een foto, die kan hij gewoon van internet gepikt hebben.

Groetjes
x
Hey,

Misschien heeft degene niet zn echte adres opgegeven.

A fijn, ik denk dat als je met mensen an het internet af wilt spreken je dit beter in het openbaar kan doen. Spreek bijvoorbeeld in een cafee is de stad af.
Is diegene dan niet wie die zegt dat die is dan is er niks aan de hand.

Liefs,
Ik zal hem niet aangeven (hij heeft niks verkeerds gedaan.). Vergeet hem gewoon, en vergeet dat jullie allebei over jullie leeftijd hebben gelogen. Als je er toch iets aan wilt doen kan je hem op de chatsite aangeven of blokkeren.
je kunt misschien naar je ouders. Als je dat niet wilt kun je naar iemand anders van je familie.
Daarnaast kun je je mentor dat ook vertellen. Ik weet zeker dat er mensen zijn die je snappen.
Aangeven gaat misschien te ver, maar je kunt wel een keer met je ouders naar dat huis gaan en de man aanspreken.

groetjes

Reageer