homo jongens


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben een jongen van 13 jaar. Ik ben zelf homo en dat weet ik al heel lang. Ik ben klaar om uit de kast tekomen. Aleen wil ik graag met jongens praten die het zelfde hebben als mij. Weet iemand waar ik dat kan doen of wilt iemand met mij daarover praten?

12 reacties

Hoi Anoniem GAGA

Je kunt helaas niet met iemand van het forum hier over praten omdat dit anoniem is, ik had graag met je gepraat. Waar je wel kunt kijken is jong en out, heel veel mensen op deze site die hier mee zitten hebben een account aangemaakt of in elk geval gekeken of ze het iets vonden.

Groetjes, 360popescope
je kan op jongenout gaan
Ja ik wil ook praten
? wbj
Hey anoniemgaga, jongenout is een idee, en anders kun je wel met mij praten? (Als bi ook ok is.)
Reputatie 7
Badge +7
Hallo allemaal,

fijn dat jullie Anoniem Gaga willen helpen! Voor de duidelijkheid wil ik er even op wijzen dat het op dit forum niet is toegestaan om prive contact met elkaar te zoeken, dus geen insta / snap / mailadres enzo geven aan elkaar. Jullie kunnen hier op het openbare forum met elkaar praten.
Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Marieke ja snap ik dankuwel
Badge +5
Naast jong en out weet ik dat er op Twitter ook een hele community is van homo (eigenlijk LHGBT) jeugd die elkaar online opzoeken. Pas bij Twitter (en andere social media) wel op voor volwassenen die zich voordoen als jongeren!!
Je kunt naar jong&out gaan daar zit ik ook op, mij heeft het ook geholpen om uit de kast te komen want ik heb daar een paar jongens leren kennen die al out waren
Badge

Ja ik ben 13 en ook homo

Ik wil ook graag op jong en out, maar letterlijk alle namen die ik probeer zijn bezet

Ik wil ook graag op jong en out, maar letterlijk alle namen die ik probeer zijn bezet

Kun je niet gewoon voor of achter de naam die jij leuk vindt wat extra tekens, letters of cijfers typen?

Net zoals hier mensen anoniem…. heten, dus op de puntjes een getal of streepje ofzo. Dan moet het vast wel lukken.

 

--

 

Btw aanmelden op www.jongenout.nl  is best wel simpel.

Wel doen ze voor je eigen veiligheid een controle van je identiteit. Dan weet je iig zeker dat iedereen daar maximaal 18 jaar oud is.


In dit filmpje kun je zien hoe het werkt bij Jong&Out:

Jong&Out: hoe maak je een account aan?

https://www.youtube.com/watch?v=lh74qd_ZbWY


Als ze jouw identiteitskaart gecontroleerd hebben, gooien ze je id -kopie/scan gelijk weer weg.

In het filmpje zeggen ze ook wat ze wel en niet van je willen weten. Het gaat eigenlijk alleen om je naam, foto en geboortedatum, de rest mag je afplakken.

Ook is het wel handig om er een briefje op te doen dat je id alleen voor Jong&Out bedoeld is, das wel zo veilig.


Je kunt een foto of scan maken van je id en die per mail sturen naar info@jongenout.nl of  via skype laten zien. Info hierover krijg je in de mail, zodra je je aangemeld hebt bij jong&out.

 

Je kunt dit allemaal nalezen op hun site:

https://www.jongenout.nl/veiligheid

 

Ik wens iedereen heel veel plezier daar.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer