Vraag

homo


Badge
Hallo,ik ben een jongen van 12jaar en ben homo.Alleen niemand weet het en zou er graag over willen praten.En ben op zoek naar een vriendje.Ben ik te jong om een vriendje te hebben.En waar vind ik homo’s van mijn leeftijd.

10 reacties

hey

je kan naar de site jong en out.
daar kan je leuke jongens ontmoeten en er over praten.
wat je ook kan doen om met iemand er over te praten is uit de kast komen voor je vrienden 😉

maar ik zie nu dat je 12 bent dus je bent eigenlijk te jong voor het forum... hier kan je ook er over praten.

groetjes
blue
Badge

Hey

ik ben zelf 13 en ook homo

 

Hoi

 

Zoals Blue je aanraadde, zou je op Jong&Out terecht kunnen. In tegenstelling tot het forum van de Kindertelefoon heb je daar de mogelijkheid om contactgegevens uit te wisselen, en kan je er privégesprekken met andere leden aangaan. 

 

Als je toe bent aan een vriend, zou het geen kwaad kunnen om naar deze op zoek te gaan. Ga gerust na naar wat je op zoek bent in een relatie. Daarnaast zou je eventueel kunnen overwegen om bij familieleden en vrienden uit de kast te komen, waar je uiteraard de tijd die je nodig hebt voor mag nemen. 

 

Groetjes

Kenshin

Hoi

Ik ben 13 en bi 

Ik zoek ook verkering

Badge +1
Hallo,ik ben een jongen van 12jaar en ben homo.Alleen niemand weet het en zou er graag over willen praten.En ben op zoek naar een vriendje.Ben ik te jong om een vriendje te hebben.En waar vind ik homo’s van mijn leeftijd.

Ben je nog actief op dit forum?

Badge

Hey homo x 

 

ik wil zeggen dat als je problemen hebt je het me altijd kan zeggen (ookal ken je me niet ik sta voor iedereen klaar) twaalf is trouwens ook nog jong later kom je vast de perfecte man tegen 

 

                                              Xxx anoniem privé

Ik ben 11 jaar en ik ben gay. Ik heb het nog niet verteld aan mij ouders maar over een paar maanden of jaartjes ga ik wel vertellen. Ik wil het pas doen als ik al een vriendje heb. 

Badge

hey

je kan naar de site jong en out.
daar kan je leuke jongens ontmoeten en er over praten.
wat je ook kan doen om met iemand er over te praten is uit de kast komen voor je vrienden 😉

maar ik zie nu dat je 12 bent dus je bent eigenlijk te jong voor het forum... hier kan je ook er over praten.

groetjes
blue

Een goed andwoord maar ik heb dat zelf ook geprobeerd maar je moet je identiteitbewijs laten zien en ja mn moeder heeft dat duss

Badge

Hallo,ik ben een jongen van 12jaar en ben homo.Alleen niemand weet het en zou er graag over willen praten.En ben op zoek naar een vriendje.Ben ik te jong om een vriendje te hebben.En waar vind ik homo’s van mijn leeftijd.

Hee ik ben ook die leeftijd, en ik heb ook gay!

ik zoek niet exjt iemand maar ik bem niet opzoek. Ik ben ook niet uit de kast! xx teun

Nog een kleine aanvulling op wat @Blue  en @Kenshin  eerder hebben gepost:

 

@Homo x  en @ikweetgeennaamhaha  en iedereen die wil weten hoe id checken werkt,


In dit filmpje kun je zien hoe het werkt bij Jong&Out:

Jong&Out: hoe maak je een account aan?
https://www.youtube.com/watch?v=lh74qd_ZbWY


Als ze jouw identiteitskaart gecontroleerd hebben, gooien ze je id -kopie/scan gelijk weer weg.

In het filmpje zeggen ze ook wat ze wel en niet van je willen weten. Het gaat eigenlijk alleen om je naam, foto en geboortedatum, de rest mag je afplakken.

Ook is het wel handig om er een briefje op te doen dat je id alleen voor Jong&Out bedoeld is, das wel zo veilig.

BSN is BurgerServiceNummer, voor zover daar een vraag over is. Ik weet niet hoe dat noemt in België (voor als er Belgen interesse hebben om zich aan te melden bij de site), maar ze hoeven dat nummer sws niet te weten. Die kun je dus ook afplakken.

 

@ikweetgeennaamhaha ,

vanaf je 14e ben je verplicht je te kunnen legitimeren op straat etc, dus miss kun je dan een account aanmaken? Of je moet nu ff een foto of scan maken van je id en die per mail sturen naar info@jongenout.nl of  via skype laten zien. Info hierover krijg je in de mail, zodra je je aangemeld hebt bij jong&out.

 

Je kunt dit allemaal nalezen op hun site:

https://www.jongenout.nl/veiligheid

 

 

Groetjes,
M&M's

Reageer